Gjest Slankern Skrevet 10. februar 2005 #1 Del Skrevet 10. februar 2005 Vi har prøvd å bli gravid en stund. Etter mange skuffelser har jeg bestemt meg for å legge prøvingen på hylla. Det skjer jo ingenting likevel. Denne tiden som vi har prøvd, så har alle rådet meg til å ikke begynne på den slankekuren som jeg hadde tenkt på lenge. Har alltid hatt en fin figur, men etter en sykdom, så har kiloene sneket seg på. Nå har legen lovet meg slanketabletter. Mitt spørsmål er : hvis jeg begynner på disse tablettene og SÅ blir gravid (vi har jo ikke tenkt å begynne med prevensjon) er det farlig? Jeg får ikke snakket med legen i morgen. Skal bare hente tablettene i luken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 10. februar 2005 #2 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg begynte på Xenical rett før jeg ble gravid. Da jeg var hos legen for en gravitest, spurte jeg om de tablettene var skdelige for fosteret, og om jeg kunne ha skadet det allerede. Fikk da beskjed om å slutte på de,men lillen ok ingen skade av de to-tre ukene jeg gikk på dem mens han bodde i magen min. Så tipset er vel bare å gjøre som du har tenkt, men slutte med dem hvis du oppdager graviditet. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Alle medikamenter pleier å omtale graviditet i lappen som følger med i pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå