Suzy Skrevet 10. februar 2005 #21 Skrevet 10. februar 2005 Det er jo ganske innlysende. KG er jo hele livet. Forsvinner man herfra så må det jo ha noe med forumet å gjøre. Jeg håper du mangler et ironiflagg her...?
Gjest TomKrus Skrevet 10. februar 2005 #22 Skrevet 10. februar 2005 Jeg håper du mangler et ironiflagg her...? Ironiflagg er for jenter.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #24 Skrevet 10. februar 2005 Det jeg tror innleggskkriver mener er at disse to mannlige brukerne har gitt utrykk for at det er pga av andre brukere at de gir seg. Tror de fleste vet at KG ikke er et sted man er livet ut , selv om noen av oss begynner og ha flere års fartstid :oops:
Superlammet Skrevet 10. februar 2005 #25 Skrevet 10. februar 2005 Takk Gamle Alex. Du kom med det jeg hadde i hodet helt på slutten.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #26 Skrevet 10. februar 2005 Det jeg tror innleggskkriver mener er at disse to mannlige brukerne har gitt utrykk for at det er pga av andre brukere at de gir seg. Nettopp!!! Det samme gjaldt dorian, og flere andre gutter. Vet ikke hvorfor Kristian 71 forsvant, men sannsynligvis av samme grunn...
Gjest Melk Skrevet 10. februar 2005 #27 Skrevet 10. februar 2005 Det jeg tror innleggskkriver mener er at disse to mannlige brukerne har gitt utrykk for at det er pga av andre brukere at de gir seg. Men er det da autiomatikk i at det er de som blir igjen som er "dumme", mens de som går er de "snille" som jages vekk? Tross alt; det er bare å registrere seg med nytt nick om man ønsker å være her....
Gjest Leola Skrevet 10. februar 2005 #28 Skrevet 10. februar 2005 Det kan jo rett og slett vitne om at enkelte tar nettsider som Kvinneguiden litt for seriøst. Og endel hendelser i det siste har med all tydelighet vist at det ikke er helt lurt å legge sine innerste følelser åpne for alle. Og hvis man gjør det så må man i det minste være klar over konsekvensene - de kan bli større enn man aner.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #29 Skrevet 10. februar 2005 Men er det da autiomatikk i at det er de som blir igjen som er "dumme", mens de som går er de "snille" som jages vekk? .... Nei det synes jeg ikke. Jeg skrev hva jeg trodde trådstarter mente med innlegget sitt. Jeg oppfattet det ikke slik at trådstarter trodde man var på KG livet ut og de to brukerne det ble henvist til har jo selv skrevet at det var pga av andre her inne og misforståelser. Jeg mener vel at de brukerne det er snakk om her delvis har skyld i det selv, selv om jeg liker begge to veldig godt. Snille eller dumme spiller ingen rolle, men jeg er enig med deg Melk i at hvis de vil så er det bare og starte med " blanke ark", vi vet jo at det er noen brukere som gjør det ofte
Gjest Amona Skrevet 10. februar 2005 #30 Skrevet 10. februar 2005 Jeg vet ikke om jeg er helt enig med dere i at det bare er å skaffe seg et nytt nick og begynne med "blanke ark". Historien har vist at mange har forsøkt dette på KG tidligere, men enkelte brukere gjør jo alt de kan for å rippe opp i gamle saker. Det finnes jo faktisk ganske så mange her inne som sitter å leter blandt "ny nick" etter "gamle brukere" for å kunne avsløre deres nye identitet, så det er ikke bare bare her på KG. Tror rett og slett gutta i større grad enn jenter blir drittlei slik oppførsel.
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #31 Skrevet 10. februar 2005 Jeg vet ikke om jeg er helt enig med dere i at det bare er å skaffe seg et nytt nick og begynne med "blanke ark". Historien har vist at mange har forsøkt dette på KG tidligere, men enkelte brukere gjør jo alt de kan for å rippe opp i gamle saker. Det finnes jo faktisk ganske så mange her inne som sitter å leter blandt "ny nick" etter "gamle brukere" for å kunne avsløre deres nye identitet, så det er ikke bare bare her på KG. Tror rett og slett gutta i større grad enn jenter blir drittlei slik oppførsel. Nå er det vel ikke så mange dette gjelder, det er vel mest en bruker du henviser til og når det kommer til den brukeren vil jeg vel si " som man rer ligger man"
Malou Skrevet 10. februar 2005 #32 Skrevet 10. februar 2005 Nettopp!!! Det samme gjaldt dorian, og flere andre gutter. Vet ikke hvorfor Kristian 71 forsvant, men sannsynligvis av samme grunn... Om det så er 4-5 (eller et par til) mannlige brukere som har følt seg jagd vekk herfra pga av andre brukere, betyr dette da at alle brukerne av KG eller KG som helhet har et problem? Husk, det er mange tusen som er eller har vært registrert her inne.
Krølltoppen Skrevet 10. februar 2005 #33 Skrevet 10. februar 2005 Nei, nå må jeg le. Skylder gutta virkelig på damene her inne når de trekker seg? At det går ann! Jaja, da må jo de omtalte gutta virkelig ha driti på draget for å si det på en dannet måte. Har ikke merket noen heksejakt-trend her jeg ihvertfall. Og en annen ting: Jeg synes det bare er så patetisk at folk skal skrive farvel tråder. En farvel tråd betyr bare at du er så hekta på KG at du kommer tilbake med ny bruker innen 14 dager. ! (jaja, var kanskje litt vel bastant ovenfor her, men måtte bare få det ut)
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #34 Skrevet 10. februar 2005 Det jeg er aller aller mest lei meg for er at jeg har gått glipp av begge "forhistoriene". Skjønner ikke at det går an.Jeg som elsker gossip å er her inne så mye
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #35 Skrevet 10. februar 2005 Forøvrig er jeg ganske snill og nekter plent å ta på meg skylda for noe Og bare for å ha det på det rene, Trøfflus er min
Gjest Melk Skrevet 10. februar 2005 #36 Skrevet 10. februar 2005 Og en annen ting: Jeg synes det bare er så patetisk at folk skal skrive farvel tråder. Så enig så enig!!
Gjest gotthard Skrevet 10. februar 2005 #37 Skrevet 10. februar 2005 har selv i perioder holdt meg unna kg , det er ikke nødvendigvis at jeg føler meg mobbet bort eller noe men noen ganger er det greit med en pause liksom... ser vel også tendensen til at de stadig feige angrepene av "gjest" begynner og iretere da jeg mener folk for stå for det de mener og ikke sjule seg bak 5 bokstaver.
Anders26år Skrevet 11. februar 2005 #38 Skrevet 11. februar 2005 Jeg synes ikke det er så rart noen trekker seg unna . Holder man ikke med flertallet her så får man svi. Og en del av guttene oppfører seg som om de var bikkjene til damene her.
Gjest Leola Skrevet 11. februar 2005 #39 Skrevet 11. februar 2005 Er nesten overrasket over at gutter gidder å delta på diskusjoner her i det hele tatt - det er et veldig typisk kvinne-sted. Jobbet en tid på et sted hvor det var 75 % kvinner ansatt og jeg opplevde da det desidert verste året i min 20-årige yrkeskarriere. Makan til baksnakking og ondskap skal man lete lenge etter. En annen ting som er typisk for et "kvinne-sted" - det fokuseres vanvittig mye på de få guttene som er her. Det blir ramaskrik fordi 2 gutter offentliggjør at de nå trekker seg tilbake - hva så - gjør det noe ? Det er mange, mange, mange ganger så mange jenter som har sluttet - men de fleste har ikke gjort så mye vesen utav det. Dette er et levende sted - folk kommer og folk går - det er helt normalt. Man deltar så lenge man har noen glede av det - når det ikke er morsomt og givende lenger så finner man noe annet å bruke fritiden på...
Hu i Svingen Skrevet 12. februar 2005 #40 Skrevet 12. februar 2005 Er nesten overrasket over at gutter gidder å delta på diskusjoner her i det hele tatt - det er et veldig typisk kvinne-sted. Å, det er vel elementært - kjenn din motpart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå