Gå til innhold

Hva skjer a? Hvorfor forsvinner alle de gode guttene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I de siste dager har flere gutter takket for seg her på KG, Kevin og Gyldenløwe de to siste. Jeg syns det er trist da dette er kjekke og oppegående gutter som har mye å gi oss jenter. Tidligere har vi mistet gutter som dorian og Kristian 71 m.fl. som lærte oss mye om gutters tenkemåte og som ga mange av oss gode råd. Hva er det med oss jenter som gjør at vi klarer å lage så rabalder at vi skremmer bort guttene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen blir mobbet ut, noen forsvinner fordi de selv velger det. Det samme gjelder vel forsåvidt kvinnelige brukere, ekte eller ikke.

Generelt: Hvis man trenger en skyteskive, melder jeg meg frivillig. Noen har allerede skjønt det, andre og mer kreative er velkomne.

Skrevet

Noen er seg selv og får svi for det. Dessverre. Noen tør ikke være seg selv nettopp pga det. Dessverre. Sånn sett har det blitt ganske trist i det siste, også derfor min aktivitet har vært laber de siste dagene..

Gjest I.i bruker
Skrevet

Klart det er trist når brukere forsvinner - men dette er et forum der det kommer og går folk stadig vekk.

Jeg er Gyldenløwes eks og jeg ønsker ikke at han skal slutte på KG, noe jeg har sagt til ham. Når man har en historie er det enkelte ting man ikke ønsker å lese på KG; deriblant karakteristikker som kan tolkes til å være av en selv.

Misforståelser skjer både på KG og ellers i livet - men de blir oppklart. Dette er ikke noens private oppholdssted, men et offentlig rom og når privatlivet dras inn her (uforskyldt eller ei) kan det oppstå friksjon. Det bør alle som oppholder seg være klar over risikoen av.

Jeg ønsker ikke å se mannlige brukere forsvinne, det er jo her jeg treffer mennene i mitt liv :ler: ...men jeg skyter gjerne på Trøffel :sjarmor:

Skrevet

Ja, man må være ytterst forsiktig med hva man sier til hvem her.. Det er hvertfall bevist..

Gjest Anonymous
Skrevet

I.i bruker; du går definitivt inn i min ovennevnte kategofi "andre og mer kreative."

Velkommen til skuddtrening!

:sjarmor:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere klager. Dere har jo fortsatt meg!!!

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor dere klager. Dere har jo fortsatt meg!!!

Ja fanden heller monster, vi burde være glade for at konkurrent....ehm jeg mener de andre gutta stikker da! :sjarmor:

Skrevet

Ja fanden heller monster, vi burde være glade for at konkurrent....ehm jeg mener de andre gutta stikker da! :sjarmor:

Ja. Stikk!! :ler:

Skrevet

Ja. Stikk!! :ler:

Scheft a! ska vi slåss? :sjarmor:

Gjest TomKrus
Skrevet

Her prater vi bøffeltoeri: de svakeste forsvinner først og gjør resten (til slutt meg) sterkere.

Skrevet

Folk slutter og nye kommer til. Dette er ikke et statisk sted.

Skrevet
Folk slutter og nye kommer til. Dette er ikke et statisk sted.

Nettopp, og vi mister kvinnelige brukere stadig vekk. Så spørsmålet kunne vel like så godt være hva er det med oss kvinner som som gjør at vi klarer å lage så rabalder at vi skremmer bort andre brukere?

Gjest TomKrus
Skrevet
Nettopp' date=' vi mister kvinnelige brukere stadig vekk. Så spørsmålet kunne vel like så godt være hva er det med oss kvinner som som gjør at vi klarer å lage så rabalder at vi skremmer bort andre brukere?[/quote']

Godt å høre at dere innrømmer det selv: ja, hva er det med kvinner som gjør at de skremmer bort folk?

Skrevet

Nettopp, og vi mister kvinnelige brukere stadig vekk. Så spørsmålet kunne vel like så godt være hva er det med oss kvinner som som gjør at vi klarer å lage så rabalder at vi skremmer bort andre brukere?

Men er det ikke litt naivt å tro at alle som er her vil bli her til evig tid?

Skrevet

Men er det ikke litt naivt å tro at alle som er her vil bli her til evig tid?

Jo!

Og hva er det som tilsier at alle som forsvinner herfra gjør det pga "skremmende kvinner" :roll:

Gjest TomKrus
Skrevet

Jo!

Og hva er det som tilsier at alle som forsvinner herfra gjør det pga "skremmende kvinner" :roll:

Det er jo ganske innlysende. KG er jo hele livet. Forsvinner man herfra så må det jo ha noe med forumet å gjøre.

Skrevet

Jo!

Er det mulig at noen misset det manglende ironiflagget i innlegget mitt? :wink:

Jeg synes ikke det er merkelig i det hele tatt at det forsvinner brukere fra et nettsted som dette. Det er vel heller ikke mer dramatisk at mannfolk blir borte enn at kvinnelige brukere forsvinner?

Skrevet

Er det mulig at noen misset det manglende ironiflagget i innlegget mitt? :wink:  

Jeg synes ikke det er merkelig i det hele tatt at de forsvinner brukere fra et nettsted som dette. Det er vel ikke mer dramatisk at mannfolk blir borte enn at kvinnelige brukere forsvinner?

ja, jeg misset det visst. :-)

Jeg reagerer hver gang folk akker og oiier seg over menn som drar. Klart det er dumt at gode debattanter drar, men det gjelder uavhengig kjønn, synes ihvertfll jeg.

Skrevet
Jeg reagerer hver gang folk akker og oiier seg over menn som drar. Klart det er dumt at gode debattanter drar, men det gjelder uavhengig kjønn, synes ihvertfll jeg.

Det var nettopp dette jeg var enig! Håper det er klart nå! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...