AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Jeg startet å date en kar for en stund siden, i begynnelsen så var jeg stupforelsket i han og forventet for mye. Det endte med at datingen gikk i dass. Pga det så ble det mange diskusjoner og drama mellom oss, og hver gang vi kranglet, og jeg innerst inne trodde vi var ferdige med hverandre så tok han kontakt, etter hvert ble det litt sånn annenhver gang meg eller han som gjenopprettet kontakten. Etter en stund begynte vi å treffe hverandre igjen, jeg syntes fortsatt han var attraktiv, men jeg hadde ikke følelser for han, de hadde jeg lagt på hylla. Nå har datingen utviklet seg til å bli en slags "friends with benefits" -greie. Vi møtes og har sex, men vi blir også gradvis mer og mer kjent med hverandre også, samtalene våre har gradvis blitt dypere, og vi har det oppriktig morsomt og fint sammen, selv om vi i utgangspunktet ringes for sex og ikke noe mer lenger. Men er det sjanser for at han forelsker seg i meg etterhvert? Jeg mener, man kan da umulig fortsette å være FF i det uendelige uten å falle for hverandre? Som jeg skrev så har jeg lagt mine følelser for han på hylla, det kan ta dager og uker før jeg tekster han, samtidig vet jeg med meg selv at følelsene mest sannsynlig hadde blusset opp igjen hvis han hadde sagt at han følte noe for meg. Hva tenker dere, og har noen av dere opplevd at et FF-forhold, har utviklet seg til noe seriøst? Anonymkode: 9fdb4...f76
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Høres kanskje ut som om du fortsatt har litt følelser for han, eller..? Siden du lurer? Jeg tror jo at han sikkert kan få følelser for deg, men jeg hadde personlig ikke satset på det, om du skjønner. Hadde spurt han hva han ser etter, tror jeg. Anonymkode: d84c4...6d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #4 Skrevet 3. februar 2018 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere, og har noen av dere opplevd at et FF-forhold, har utviklet seg til noe seriøst? Anonymkode: 9fdb4...f76 Nei. Bare opplevd å få melding ala "Hei, beklager at jeg ikke har svart på meldinger på en stund. Jeg har fått meg kjæreste! Lykke til videre! Kleeeeeem." Anonymkode: 49a48...95e 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres kanskje ut som om du fortsatt har litt følelser for han, eller..? Siden du lurer? Jeg tror jo at han sikkert kan få følelser for deg, men jeg hadde personlig ikke satset på det, om du skjønner. Hadde spurt han hva han ser etter, tror jeg. Anonymkode: d84c4...6d6 Nei, jeg trodde det samme. Men nei, null følelser, synes som sagt at han er attraktiv og jeg har blitt glad i han, men følelsene har jeg på en måte kvittet meg med, og derfor kan det også gå tid mellom hver gang jeg skriver til han eller tar kontakt. Men jeg vet også at jeg kan falle for han igjen fordi jeg er tiltrukket :-) Anonymkode: 9fdb4...f76
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Bare opplevd å få melding ala "Hei, beklager at jeg ikke har svart på meldinger på en stund. Jeg har fått meg kjæreste! Lykke til videre! Kleeeeeem." Anonymkode: 49a48...95e Det var uheldig Anonymkode: 9fdb4...f76
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Selvfølgelig har du følelser. Du lurer ikke oss på 35+. Anonymkode: ebff3...543 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig har du følelser. Du lurer ikke oss på 35+. Anonymkode: ebff3...543 Nei jeg har virkelig ikke det :-) Hvorfor skulle jeg ha løyet på en anonym tråd? Jeg har skrevet om andre problemstillinger her tidligere og påpekt at jeg hadde følelser for de det gjaldt, men det har jeg ikke i dette tilfelle. Glad i han ja, følelser nei. Anonymkode: 9fdb4...f76
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg har virkelig ikke det :-) Hvorfor skulle jeg ha løyet på en anonym tråd? Jeg har skrevet om andre problemstillinger her tidligere og påpekt at jeg hadde følelser for de det gjaldt, men det har jeg ikke i dette tilfelle. Glad i han ja, følelser nei. Anonymkode: 9fdb4...f76 Joda det har du. Har det noe å si om han kan få følelser for deg da? Når det er sagt er han nok ikke interessert i noe annet enn sex og kommer neppe til å ønske noe annet Anonymkode: ebff3...543 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #10 Skrevet 5. februar 2018 Jeg tenker det er umulig å si om han kan få følelser eller ikke. Men tror en må være litt åpen for å ville ha et forhold om det skal bli noe. Jeg innbiller meg at menn et flinkere til å "kontrollere" sånt enn kvinner. Men.. er han sexuelt tiltrukket av deg.. så tenker jeg det kan være håp. Det med å utvikle emosjonelle følelser er jo en prosess som kan ta tid. Lykke til Anonymkode: 464e6...1a5 1
Belima Skrevet 5. februar 2018 #11 Skrevet 5. februar 2018 Hvorfor kontakter du han hvis du har null interesse av han? Få han ut av livet ditt og finn noen du kan bli ordentlig glad i som du kan ha sex med. Ikke send sms mer og gi han beskjed at du ikke lenger vil ha noe med han å gjøre. Det virker for meg som om du ikke er 100% ferdig med han ellers så hadde du ikke kontaktet han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå