AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg og flere med på plassen vi bor har vært offer for usanne rykter.alvorlige ting.en påminnelse til folk som baksnakker vondt om andre,lurer dere på noe spørr d e m det gjelder. Rykter kan ødelegge liv. Anonymkode: 6885c...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Del Skrevet 2. februar 2018 ingen røyk uten ild Anonymkode: 783ff...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Del Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ingen røyk uten ild Anonymkode: 783ff...bdc ? Anonymkode: 6885c...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 2. februar 2018 #4 Del Skrevet 2. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ingen røyk uten ild Anonymkode: 783ff...bdc Jo. Faktisk. Ikke ofte,men det skjer . Og du vet den fjæra som blir til maange høns :-) så..jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Del Skrevet 3. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: ingen røyk uten ild Anonymkode: 783ff...bdc Å jo da! Jeg opplever stadig vekk at det ulmer i ovnen, med mye røyk og ingen ild. (Både bokstavelig og billedlig talt) Og om det så er ild der, hvorfor fortelle det til alle som vil høre på? Til TS, jeg er enig med deg. Det er mye bedre å snakke med med mennesker i stedet for å snakke om dem. Anonymkode: bc430...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå