Gå til innhold

Hva savner du mest med å ha katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner sånn sofa-kosen på kveldene.. Og generelt å komme hjem til en glad pus som alltid satt i gangen og var superglad for å se meg. 

Savner også å legge meg med en malende kropp inntil meg :cry3::catmilk:

Har SÅ lyst på ny katt, men har ikke råd nå.. Min døde i høst og jeg driver fortsatt og nedbetaler dyrlegeregningen. Sure penger.

Hva med dere andre som har hatt katt, hva savner dere mest? 

Anonymkode: e5c59...8df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savnet den myke pelsen når jeg ikke hadde katt.

Kondolerer.

Anonymkode: bd70b...dc3

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Savnet den myke pelsen når jeg ikke hadde katt.

Kondolerer.

Anonymkode: bd70b...dc3

Takk <3 Ja pelsen savner jeg også, min hadde en helt utrolig myk pels også luktet hun alltid så godt.. Var veldig renslig av seg også. 

Anonymkode: e5c59...8df

• Liker 1
Skrevet

Noen som alltid er glad for å se deg, og som hører på deg når dagen har vært dritt, som en kan leke med og lære triks (forrige katten lekte vi en slags gjem og lete lek med, han elsket det, og masse andre triks), varm pels i sofaen om kveldene, en som kommer hjem fordi han vil og er glad i meg. Kan ikke ha dyr her jeg bor nå, jævlig kjipt.. kondolerer så mye ts, forferdelig å miste en man er glad i ❤

Anonymkode: 12080...f3b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fremdeles katter, men mistet sjefspusen i vår. Savner hans frekke personlighet, den klovnete væremåten hans, hans morsomme ansikt, lukten av han, den myke pelsen og det tilstedeværende blikket hans. Savner til og med det at han stjal mat fra meg, rett fra tallerkenen. 

For en katt. 10 katter i 1. 

Anonymkode: ab518...28c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...