Gå til innhold

Er det sant at marokkanere har ekstremt små tissemenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi påstår det. Hun har flere marokkanske venninner som klager på at mannfolka derfra har så små.. og i tillegg er de dårlige i senga.

Er klar over at dette varierer mye, men må jo være noe i det, når så mange klager? Erfaringer?

Anonymkode: 902d6...e18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninna mi påstår det. Hun har flere marokkanske venninner som klager på at mannfolka derfra har så små.. og i tillegg er de dårlige i senga.

Er klar over at dette varierer mye, men må jo være noe i det, når så mange klager? Erfaringer?

Nei, det er vel damene som er ekstra vide?

Men det er jo alltid lettere å skylde på andre, enn å erkjenne egne feil. 

Anonymkode: 6fdf3...e93

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er vel damene som er ekstra vide?

Men det er jo alltid lettere å skylde på andre, enn å erkjenne egne feil. 

Anonymkode: 6fdf3...e93

Ikke vet jeg, derfor jeg spør her obviously. Om de er vide vet jo ikke jeg noe om, men kanskje noen kan dele erfaringer om det også :)

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fra Marokko. Størelsen=16,5 den er bra formet.  De fleste damene eg har hatt sex med fikk orgasme. (Du kan få referanser og spørre )Er helt vill i senga. Jeg har aldri hatt sex med en marokkansk jente/dame, det er mye som spiller inn, blandt annet religion.  Marokkanske menn foretrekker ofte utendlandske damer når det kommer opp til sex.  

Personlig foretrekker jeg utenlandske damer både til sex, gift osv.

Anonymkode: 94b4c...8a8

Skrevet

Jai er fra Marokko og kuken min er 23 cm lang og 15 cm tjukk 

Anonymkode: 1f0ec...585

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jai er fra Marokko og kuken min er 23 cm lang og 15 cm tjukk 

Anonymkode: 1f0ec...585

Godt forsøk. 

Anonymkode: b306b...aea

• Liker 9
Skrevet
7 hours ago, WubWub said:

De har litt større enn nordmenn.

https://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Snitt i Marokko ; 15,03 cm

Snitt i Norge ; 14,34 cm

Det finnes selvsagt ingen slik nøyaktig statistikk for hvert land. Den fremkommer ved at menn ukontrollert rapporterer en størrelse på en nettside, så sannsynligvis sier den mest om hvor mye menn i hvert land overdriver.

Anonymkode: d3e28...bbc

Skrevet

Min mann er fra Marokko. 21 cm og tykk. Jeg har hørt at berberne har små og araberne store. Har selv bare forsøkt mannen min (araber), så vet ikke om det er sant, men han har iallefall stor. 

Marokko er et svært flerkulturelt land, med flere ulike folkegrupper. Sikkert variasjon i de forskjellige og, slik det er for nordmenn. 

Anonymkode: 18743...5ac

Skrevet
18 timer siden, WubWub skrev:

De har litt større enn nordmenn.

https://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Snitt i Marokko ; 15,03 cm

Snitt i Norge ; 14,34 cm

Problemet med den dataen er at den marokkanske baserer seg på selvmålt størrelse, den norske på et utvalg vernepliktige hvor størrelse er målt av helsepersonell. Dvs, om du ser på samlet statistikk, er alle land med selvmålt data større enn de hvor helsepersonell har målt. Så peniskartet er mildt sagt svak data. 

Når det er sagt tviler jeg på at marokkanske menn er noe særlig mindre eller større enn gjennomsnittet globalt. 

Anonymkode: ab284...a8f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Problemet med den dataen er at den marokkanske baserer seg på selvmålt størrelse, den norske på et utvalg vernepliktige hvor størrelse er målt av helsepersonell.

Menig Olsen på sjukestua runka alle hard før han målte da eller?

Anonymkode: 23d34...489

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menig Olsen på sjukestua runka alle hard før han målte da eller?

Anonymkode: 23d34...489

Snarere den svenske sykepleieren Malin.

Skrevet

Tråden er ryddet for hatefulle innlegg og kommentarer om kropp.

Kragebein, mod

Gjest GiftMann38
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Problemet med den dataen er at den marokkanske baserer seg på selvmålt størrelse, den norske på et utvalg vernepliktige hvor størrelse er målt av helsepersonell. Dvs, om du ser på samlet statistikk, er alle land med selvmålt data større enn de hvor helsepersonell har målt. Så peniskartet er mildt sagt svak data. 

Det høres mer ut som om du var på audition, ikke sesjon - var ingen som sugde meg hard og dro frem målbåndet da jeg skulle inn i militæret :fnise:

Skrevet
6 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Det høres mer ut som om du var på audition, ikke sesjon - var ingen som sugde meg hard og dro frem målbåndet da jeg skulle inn i militæret :fnise:

Hva? Jeg sier det bare som det er. Dataen peniskartet er bygget på ligger på Wikipedia, der kan du selv se hvilke land hvor helsepersonell har foretatt målingene, hvilken aldersgruppe, og hvilke land med selvmålt data. 

Skrevet

Ja... Har sett en marokansk pikk og trakk meg med en gang når jeg så den. Har venninder som også har ligget med flere marokkanere og de sier at marocer har minst av alle de har vært med

Anonymkode: f1b9d...02a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Har sett en marokansk pikk og trakk meg med en gang når jeg så den. Har venninder som også har ligget med flere marokkanere og de sier at marocer har minst av alle de har vært med

Anonymkode: f1b9d...02a

Så størrelsen har veldig mye å si likevel damer? Det ser vi jo gang på gang, men dere nekter å inrømme det hvis man spør direkte. Gir jo ingen mening.:P

Anonymkode: 28b14...53d

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gir jo ingen mening

Noen bryr seg om størrelsen, andre bryr seg ikke. Samme som at noen menn liker store silikon pupper, og andre liker små naturlige a-cup 

Anonymkode: b2e76...e9e

Skrevet
På 3.2.2018 den 2.43, AnonymBruker skrev:

De fleste damene eg har hatt sex med fikk orgasme. (Du kan få referanser og spørre )

Anonymkode: 94b4c...8a8

Ja, send gjerne referanser. Tlf. og bilde, takk😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...