AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Er veldig interessert i en fyr. Det meste vi har av kontakt er gjennom snap. Innsåg nettopp at de fleste snapper jeg sender er gjenomsyret av galskapen min. Jeg vil jo være meg selv, men tror dere det blir for mye🤔 Argh! Vil ha denne mannen!! Dere mannfolk, liker dere sprø damer eller er det helt turn-Off???? Anonymkode: 8a0c3...6c2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Hva legger du i sprø? Neste stopp på Lier eller noen lugne stabil... Anonymkode: d3122...9e6 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva legger du i sprø? Neste stopp på Lier eller noen lugne stabil... Anonymkode: d3122...9e6 Det er det😂 Altså ikke noe sinnsykehus-sprø, men bare...rar? Vanskelig å forklare egentlig 🤔 Anonymkode: 8a0c3...6c2
Gravity Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Litt sånn piateed-sprø? Det hadde jeg likt om jeg var mann, selv om jeg er kvinne, da. 1
inlovewith Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Siden dere allerede har kontakt tipper jeg at han liker galskapen din 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er det😂 Altså ikke noe sinnsykehus-sprø, men bare...rar? Vanskelig å forklare egentlig 🤔 Anonymkode: 8a0c3...6c2 Trur det bare er positivt Jeg er nok litt den kjedelige jenta, og merker godt at mine sprø venninner får mer oppmerksomhet. Rar kan være sjarmerende Anonymkode: d3122...9e6
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #7 Skrevet 3. februar 2018 Takk for svar:) Har tenkt litt.. liker han ikke sprø damer er han uansett ikke noe å satse på😁 Anonymkode: 8a0c3...6c2 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #8 Skrevet 4. februar 2018 Jeg har også blitt litt sånn nå (Er mann). sender snapper for å få et svar, og holde på kontakten. Har skjerpa meg, og roa ned på det. Men er i samme båt som deg. Er stormforelska i ei jente som jeg så gjerne vil ha! Men altfor mange av disse snappene blir uekte og kanskje litt desperate? Prøver å unngå sånne felles-snapper, og heller sende henne ting som vi har snakka om/diskutert tidligere, eller som jeg vet hun interesserer seg for! Men kontakten har blitt mest på mitt initiativ nå, har på en måte blitt mitt ansvar, og det gidder jeg egentlig ikke. Blir feil, syns hun kan vise meg det, om hun vil holde på kontakten. Nå har det skjedd ting mellom oss, som gjør at vi bare kan ha kontakt på sosiale medier akkurat nå, så går mye i at jeg er veldig frustrert for at ting ikke er som i starten, for da møttes vi jo til stadighet, og hadde en fantastisk stemning oss imellom. Anonymkode: 47a6f...416
TinyBean Skrevet 4. februar 2018 #9 Skrevet 4. februar 2018 (endret) Hvis han har et problem med galskapen din er han ikke riktig for deg, så om han fremdeles tar kontakt og opprettholder den, kan det jo være han liker deg, galskap inkludert. Har tenkt det samme selv, har litt sær humor og har vært litt redd for at den og andre sprø ting jeg gjør kan ødelegge, men har bestemt meg for å være meg selv uten å unnskylde den jeg er. Får heller se hvem som liker det Heller rar enn dørgende kjedelig som ikke vet hva moro er. Endret 4. februar 2018 av TinyBean
Gjest Tom Bäcker Skrevet 4. februar 2018 #10 Skrevet 4. februar 2018 Har du noen seriøse øyeblikk? Har du orden på økonomien din? Er du sikker på at du ikke er løs i strikken? Det kan være en fordel.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #11 Skrevet 4. februar 2018 Drister meg til å påstå at man ofte utelukkes som kjærestemateriale av det selv om man kanskje vinner en del plusser for god underholdning. #Bitter erfaring. Anonymkode: 5753d...217
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå