Gå til innhold

Høyde og penisstørrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har nettopp begynt å date en ny fyr, vi har ikke hatt sex enda.

Om jeg skal få lov til å være litt på kanten må jeg få si at jeg er redd for at han har liten penis.

Jeg datet en lav fyr i sommer (han jeg dater nå er også lav) og han hadde kjempe liten penis. Når jeg satt på topp smatt den ut... Eneste gangen jeg kjente noe var hvis jeg sto i doggy med overkroppen bøyd ned. Dette var veldig avtennede. (Selvfølgelig veier personlighet mer!)

Spørsmålet mitt er: Er det virkelig sant at lave menn har små peniser?

Anonymkode: 51d29...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har ingen sammenheng..

• Liker 10
Skrevet

Lav mann. Kraftig muskuløs plugg. Lang ringfinger i forhold til pekefinger.

Uvanlig høy mann med store føtter, hender, nese og hals, men med smale skuldre. Og lite relativ mengde muskler. Lang pekefinger i forhold til ringfinger.

Hvem tror du sannsynligvis har størst?

Tips: Gå inn på appen predicktor. Du vil bli overrasket. 

Appen baseres på forskning. Med erfaring kan du forutsi hva menn har av størrelse.

Den stemte på meg. 

Anonymkode: 05eb2...052

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lav mann. Kraftig muskuløs plugg. Lang ringfinger i forhold til pekefinger.

Uvanlig høy mann med store føtter, hender, nese og hals, men med smale skuldre. Og lite relativ mengde muskler. Lang pekefinger i forhold til ringfinger.

Hvem tror du sannsynligvis har størst?

Tips: Gå inn på appen predicktor. Du vil bli overrasket. 

Appen baseres på forskning. Med erfaring kan du forutsi hva menn har av størrelse.

Den stemte på meg. 

Er det en sann app? Får opp fotball- og haispill😂

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har nettopp begynt å date en ny fyr, vi har ikke hatt sex enda.

Om jeg skal få lov til å være litt på kanten må jeg få si at jeg er redd for at han har liten penis.

Jeg datet en lav fyr i sommer (han jeg dater nå er også lav) og han hadde kjempe liten penis. Når jeg satt på topp smatt den ut... Eneste gangen jeg kjente noe var hvis jeg sto i doggy med overkroppen bøyd ned. Dette var veldig avtennede. (Selvfølgelig veier personlighet mer!)

Nei, å du; skjerp deg.

Anonymkode: b663d...07f

• Liker 5
Skrevet

Du kan selvsagt ikke lage statistikk basert på ett tilfelle. Jeg har ligget med nærmere hundre menn, og har aldri sett noe til en slik korrelasjon. 

Anonymkode: 86ec2...02b

• Liker 2
Skrevet

Penis er ikke bein og vokser dermed uavhengig av resten av kroppen. Det er noen undersøkelser som har vist en veldig svak korrelasjon mellom høyde og penisstørrelse, mens andre har ikke vist noe i det hele tatt. Når det gjelder andre kroppsdeler har man heller ikke funnet noe.

Ellers er det ikke noen grunn til å være redd små peniser. De biter ikke. For noen er det en større utfordring riktignok, men de er ikke skumle.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det en sann app? Får opp fotball- og haispill😂

Anbefalt av The Doctors. Kombiner søket.

Skrevet
1 time siden, Sphere skrev:

Penis er ikke bein og vokser dermed uavhengig av resten av kroppen. Det er noen undersøkelser som har vist en veldig svak korrelasjon mellom høyde og penisstørrelse, mens andre har ikke vist noe i det hele tatt. Når det gjelder andre kroppsdeler har man heller ikke funnet noe.

Ellers er det ikke noen grunn til å være redd små peniser. De biter ikke. For noen er det en større utfordring riktignok, men de er ikke skumle.

Feil. Arv og testosteron. 

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at det ikke er slik. Han med minst var høyest av de alle (1,90) og de med størst har vært de laveste (1,70). Tror ikke det har noen sammenheng.

Anonymkode: f578b...d40

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at det ikke er slik. Han med minst var høyest av de alle (1,90) og de med størst har vært de laveste (1,70). Tror ikke det har noen sammenheng.

Anonymkode: f578b...d40

Takk for svar😊 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil. Arv og testosteron. 

Hvordan kan du konkludere med at jeg tar feil, og argumentere med noe helt annet? Ja, størrelse har med bla arv og testosteron å gjøre, men fremdeles er det så og si ingen korrelasjon mellom høyde og størrelse. 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, Sphere skrev:

Hvordan kan du konkludere med at jeg tar feil, og argumentere med noe helt annet? Ja, størrelse har med bla arv og testosteron å gjøre, men fremdeles er det så og si ingen korrelasjon mellom høyde og størrelse. 

For og være litt stygg, hvordan er korrelasjonen mellom høyde og de som sier at høyde har noe og si eller ikke?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Apis skrev:

For og være litt stygg, hvordan er korrelasjonen mellom høyde og de som sier at høyde har noe og si eller ikke?

De fleste kvinner ser ut til å synes det er viktig at mannen er høyere enn seg. Overfører man den til penisstørrelse, går nok de fleste menn klar. :nigo:

Skrevet

Men du kan jo finne ut ca størrelse uten å ha sex med han om det er viktig for deg. Som regel har man jo en tid hvor man kliner som tenåringer og tafser litt uten på klærne, og hvor begge er kjempe kåte men ikke vil gå "all the way" (eller kanskje jeg var en tease). Men så lenge han ikke har en ekstremt tykk bukse på, så blir du jo å kjenne den eller se konturene gjennom stoffet på buksen og få en anelse på størrelsen. Spesielt om du sitter oppå han, han ligger over deg eller dere står tett inntil hverandre. 

• Liker 2
Skrevet

Er du "redd for at han har liten penis" og det er avgjørende for deg at den er stor, kaster du bort tida di på fyren!

Og vi noterer oss at TS er nok et eksempel på at størrelsen teller!

Anonymkode: eb6cc...dd8

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor ber du ikke om å få se utstyret, om det teller? Typen min så puppene mine før vi hadde sex, det blir jo litt det samme. 

Btw, doggy med overkroppen bøyd ned er en super stilling, veldig sexy synes jeg ihvertfall ✨

Anonymkode: 612df...216

Skrevet
10 timer siden, Sphere skrev:

Forhold HGH, testosteron og arv er faktorer av høy relevans. Eksponering for testosteron føkalt har også betydning. 

Så ytre trekk kan gi en pekepinn. Men ikke alene. Til damene der ute så er ikke høyde alene en indikator på noe annet en at fyren er høyere enn normalt. Fantasien din kan ordne resten. 

Så Sphere, har du argumenter for eller i mot at høy IQ er en indikator på at mannen er velutstyrt? Kan IQ være en sterkere indikator enn for eksempelvis andre fysiske attributter? Nå forventes du å brilliere med din kunnskap.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du "redd for at han har liten penis" og det er avgjørende for deg at den er stor, kaster du bort tida di på fyren!

Og vi noterer oss at TS er nok et eksempel på at størrelsen teller!

Anonymkode: eb6cc...dd8

Det finnes kvinner som ikke bryr seg, men det har blitt gjort utallige tester og det er ingen tvil om at kvinner flest foretrekker noe mellom 13-16 cm. Noen vil selvsagt ha mer enn det også, men for de fleste blir større enn det bare ubehagelig. 

Anonymkode: 7a8bf...909

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes kvinner som ikke bryr seg, men det har blitt gjort utallige tester og det er ingen tvil om at kvinner flest foretrekker noe mellom 13-16 cm. Noen vil selvsagt ha mer enn det også, men for de fleste blir større enn det bare ubehagelig. 

Anonymkode: 7a8bf...909

Nå er det ofte tykkelsen som teller... 

Anonymkode: 54824...68c

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...