Gå til innhold

Ixia på Rhodos. Electra Palace - klima i begynnelsen av juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi vurderer å feriere her i to uker slutten av mai/begynnelsen av juni. Kan selvfølgelig se på diverse hva slags temperatur vi kan forvente, men vil gjerne høre fra andre. Vi skal bo på Electra Palace om vi bestemmer oss da dette ser ut som et svært bra AI for to voksne og to barn i alder 3 og 7 år.

Anyone?

Anonymkode: 9f747...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan blåse mye. Var der i slutten av mai for noen år siden, ble ikke bading eller soling akkurat, og plagget jeg brukte mest var en fleecejakke. 

Skrevet

Vi var i santorini rett etter skoleslutt i juni i fjor, og det var ulidelig varmt! Mai/juni høres bedre ut! 

Anonymkode: 8ed35...0f6

Skrevet

det blåser litt på Rhodos. Jeg har vært der flere ganger i midten av mai, noen ganger er det veldig fint og varmt på dagtid, mens andre ganger har jeg opplevd at det har regnet og vært kaldt. Det er også litt kaldt på kveldene. 

Skrevet
På 3.2.2018 den 1.50, Meadow skrev:

Kan blåse mye. Var der i slutten av mai for noen år siden, ble ikke bading eller soling akkurat, og plagget jeg brukte mest var en fleecejakke. 

4 timer siden, Apekatten skrev:

det blåser litt på Rhodos. Jeg har vært der flere ganger i midten av mai, noen ganger er det veldig fint og varmt på dagtid, mens andre ganger har jeg opplevd at det har regnet og vært kaldt. Det er også litt kaldt på kveldene. 

På 3.2.2018 den 20.38, AnonymBruker skrev:

Vi var i santorini rett etter skoleslutt i juni i fjor, og det var ulidelig varmt! Mai/juni høres bedre ut! 

Anonymkode: 8ed35...0f6

Takk for svar alle. At det skal være så kaldt at man ikke kan sole seg i begynnelsen av juni? Det høres merkelig ut når temperaturen skal ligge mellom 22-27 grader? Du må nok ha vært veldig uheldig med været.

At det blåser vet vi, og litt kjøligere kvelder er bare bra. Ingen av oss som skal reise fungerer når det er over 30 grader, så en fin norsk sommer er hva vi er ute etter. Nå ser det ut til at hotellet vi ønsket er utsolgt i perioden vi tenkte, så må finne et nytt...

Skrevet

Jeg var på Rhodos i midten av mai ifjor. Helt perfekt temperatur! Godt og varmt, men ikke sånn ulidelig som det er midt på sommer!! Men blåser en del, men for min del gjorde det ingenting pga varmen... var sol hele uka , regnet og var dårlig vær på natten. Var noen dager vi tok på langbukse og langarma på kveldene, men de fleste gikk vi i kjole eller kortarma :)

bare husk å smør dere GODT! Siden det blåste så kjente vi jo ikke egentlig hvor varmt det faktisk var ... enda det var varmt når det blåsee ( vinden er bare deilig) så vi lå hele dagen i sola med lite smøring og ble rød som en hummer 😬

Skrevet

Har vært der første 14 dagene av juni, kjempe fint og varmt, dag og kveld. Ikke for varmt👍🏻 Plassen het Lardos, en veldig liten og rolig plass.

Skrevet
På 11.2.2018 den 23.01, Lillekråka skrev:

Jeg var på Rhodos i midten av mai ifjor. Helt perfekt temperatur! Godt og varmt, men ikke sånn ulidelig som det er midt på sommer!! Men blåser en del, men for min del gjorde det ingenting pga varmen... var sol hele uka , regnet og var dårlig vær på natten. Var noen dager vi tok på langbukse og langarma på kveldene, men de fleste gikk vi i kjole eller kortarma :)

bare husk å smør dere GODT! Siden det blåste så kjente vi jo ikke egentlig hvor varmt det faktisk var ... enda det var varmt når det blåsee ( vinden er bare deilig) så vi lå hele dagen i sola med lite smøring og ble rød som en hummer 😬

Takk! Vi skal smøre oss med solkrem :) Vi fikk nå rom på det hotellet vi ønsket - Electra Palace og gleder oss!

11 minutter siden, ordinarygirl skrev:

Har vært der første 14 dagene av juni, kjempe fint og varmt, dag og kveld. Ikke for varmt👍🏻 Plassen het Lardos, en veldig liten og rolig plass.

Vi skal bo i Ixia og på Electra Palace. Det hotellet har veldig bra AIC, samt det er et 5 stjernes hotell. Mulig vi tar noen turer også. Til Lindos. Takk for alle svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...