Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en annen tråd om mac litt lenger ned, og ble litt nyskjerring på denne type data siden jeg selv trenger ny. 

Hvilken type mac bør jeg velge og hvorfor? Jeg bruker pcen jeg har nå til jobb og hjemme. På jobb bruker jeg mye word og exel siden eg jobber på kontor. Med tanke på at den fraktes hjem hver dag, ønsker jeg ikke en pc som er tung, men som har god batterikappasitet og bra skjerm og lyd.

Jeg har ikke hatt macbook før, og kan veldig lite om denne type data, annet at det er en god maskin

Anonymkode: ee05d...fac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til bruken du opplyser om, trenger du jo ikke den dyreste og mest fancy, men du skriver jo ikke noe om hva den brukes til hjemme :) Jeg tror ikke (er litt usikker) det er så alt for stor forskjell på hvor stor og tung en pro vs air er å ta med seg, men jeg syns ikke proen jeg har er noe problem å ta med rundt. Men proen er jo kraftigere, og vil klare tyngre programmer bedre enn en air, i alt utgangspunkt  :)

Skjermstørrelse må du jo egentlig bestemme deg for selv, om du vil ha en 13 eller 15 tommer - eller evt en 12, om du vil ha en vanlig macbook. Jeg var skeptisk til 13" da jeg skaffet min første mac, men syns aldri den var for liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...