Gå til innhold

Lyst på et nytt kjøkken.. Har HTH nå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst på et nytt kjøkken da jeg ikke liker det jeg har nå. Jeg har nå et HTH kjøkken som var her da jeg kjøpte boligen. Kjøkkenet er forholdsvis bra standard på både på selve kjøkkeninnredningen og hvitevarene. Men jeg liker ikke innredningen og heller ikke fargene på det. Kjøkkenet skal være som et kjøkken men med en bar løsning på den andre siden. Jeg har et litt mindre smalt kjøkken med 1 vindu.

Hvitevarene og oppvaskkum kunne jeg godt beholdt til et eventuelt nytt kjøkken. Det er separate kokeplater og stekeovn. Har sett litt på typ gråe kjøkken med hvit eike benkplate... 

Noen som har tips til greie å rimelige kjøkken som ikke koster skjorta, men som holder i flere år? Må ha noen som monterer det for meg også da jeg ikke har noe erfaring. Kan og eventuelt få inn noen kr på det jeg har nå. Dette er bare et ønske jeg har nå, og ikke sikkert jeg gjennomfører enda.

- J 28

Anonymkode: 2dacf...e73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om kjøkkentegne program som funker på Mac? Epoq sitt er ikke tilgjengelig på mac... 

Skrevet

Det går og bare bytte fronter

Anonymkode: ab719...a90

Skrevet
På 3.2.2018 den 3.29, AnonymBruker skrev:

Det går og bare bytte fronter

Anonymkode: ab719...a90

Joa, men liker ikke overskap eller underskap... Drømmer meg bort i Epoq fasset mansion :-) 

Skrevet

IKEA er bra på kjøkken.

Anonymkode: 30fef...994

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

IKEA er bra på kjøkken.

Anonymkode: 30fef...994

Ja tenkte å prøve ut der og for å se hva jeg må ut med av penger ;-) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...