Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i AHA- og BHA-produkter i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på noen produkter, men de fåes enten kun i USA eller må bestilles fra nett. Akkurat nå ønsker jeg å finne det i en fysisk butikk. 

Tenker på eksfolieringsprodukter o.l. Noen som har tips? :) 

Anonymkode: d99be...f90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finner du jo overalt. :) f.eks Exuviance eller Elixir. Disse finner du sikkert på vanlige hudpleiesalonger eller klinikker. Mulig apoteket også selger produkter med syrer. Var det noe spesielt med de produktene du lette etter? Mulig man kan få tak i sterkere eksfolieringsprodukter utenfor Norge, men dette kan være ordentlig farlig å eksperimentere med på egen hånd.

• Liker 1
Skrevet

skincity.no har stort utvalg

Anonymkode: 62ee3...f59

Skrevet
34 minutter siden, Hypnosee skrev:

Det finner du jo overalt. :) f.eks Exuviance eller Elixir. Disse finner du sikkert på vanlige hudpleiesalonger eller klinikker. Mulig apoteket også selger produkter med syrer. Var det noe spesielt med de produktene du lette etter? Mulig man kan få tak i sterkere eksfolieringsprodukter utenfor Norge, men dette kan være ordentlig farlig å eksperimentere med på egen hånd.

De merkene kjenner jeg jo til, tusen takk! :)  Skal sjekke ut de. Jeg leter egentlig bare etter produkter som kan gi mer glød, ikke ute etter noe som kan ødelegge huden, men det skal jo også fungere. Tittet på Drunk Elephant-produktene fra USA som har fått mye skryt, men de fås ikke her til lands :) -TS

Anonymkode: d99be...f90

Skrevet

Paula's choice har mange gode AHA og BHA-produkter. 2% BHA liquid exfoliant anbefales på det varmeste! Fås kjøpt hos skincity.no, jeg er usikker på om de har fysisk butikk. De sender lynraskt ihvertfall! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...