Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,jeg og kona har ofte snakket om å får oss dildo eller vibrator, men så har vi aldri kommet sålangt.

Nå tenkte jeg å ordne noe til bursdagen hennes, men hva skal man kjøpe???noen som kan gi anbefaling tips eller råd? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klitorisvibrator :)  Rabbit e.l. 

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ja , vet :) Men det er litt stiv pris for en førstegangs leke da

Det kommer vel an på økonomien det:)

• Liker 2
Skrevet

Takk for rask svar.Snakker dere av egen erfaring? 

Stoler ikke helt på omtaler som er skrevet på salgssiden.

Skrevet

En eller annen form for bullet-vibrator er vel et greit førstegangskjøp. Pleier å være en del fart i dem og de har sjeldent skremmende størrelser. Ofte litt søte i utformingen. Her i huset har vi gode erfarimger med RO-80. 

Hva man evt burde kjøpe er litt avhengig av hva man er ute etter. Erfaringsmessig er ikke kvinner like gira på dildoer av typen monstercock 2000 som det mannfolk er.

Anonymkode: 057b9...f97

Skrevet

Kjøp vibratoregg. Fifty shades of grey versjonen er magisk! Dildo er så mye "jobb".. denne kan du styre med fjernkontroll mens hun suger deg eller du slikker. Helt perfekt. 

Anonymkode: c8af0...a4b

Skrevet

😂 er ikke ute etter noe monstercock, tenkte på noe litt mindre som ho kan har glede av 😉

Skrevet
4 minutter siden, Ksfjord skrev:

😂 er ikke ute etter noe monstercock, tenkte på noe litt mindre som ho kan har glede av 😉

Da er denne typen ganske fin:

https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-henne/ro-80-klitorisvibrator-gull/

Evt. kan man som andre nevner prøve et fjernstyrt egg eller en app-kontrollert type. Da har man også litt flere muligheter til lek ;).

Skrevet

Fins det appstyrte sexleker?? 😳

Skrevet
1 minutt siden, Ksfjord skrev:

Fins det appstyrte sexleker?? 😳

Ja, feks. Denne https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/tradlos-vibrator-magic-motion-flamingo/

Er ikke sikker på om det er den beste som finnes, men er ganske morsom. Kan stilles inn til å vibrere i takt med musikk, stemme og forhåndsdefinerte mønstre. Finnes flere typer, men kun denne jeg har erfaring med.

Skrevet
1 time siden, WubWub skrev:

Denne er veldig bra! Jeg har aldri slitt med å få orgasme, men jeg kan komme på 20sek om jeg vil med denne. Elsker også at den er vanntett slik at den kan brukes i badekaret og dusjen. Absolutt verdt pengene!!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...