Gå til innhold

Katten er redd ny leke. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en sprettball med mini mus figur inni til pus, trodde hun skulle bli overbegeistret, men hun løper og gjemmer seg hver gang hun ser den. Hvorfor?

Anonymkode: 82f39...3e2

Videoannonse
Annonse
Gjest BigBear
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en sprettball med mini mus figur inni til pus, trodde hun skulle bli overbegeistret, men hun løper og gjemmer seg hver gang hun ser den. Hvorfor?

Anonymkode: 82f39...3e2

:fnise:

Skrevet

Fordi katta di er en rar skrue! :fnise:

Men sånn helt seriøst, de har sine særpreg og preferanser. Akkurat i dette tilfellet så tror jeg den rett og slett ikke liker leken du har kommet med og råder deg til å heller prøve lykken med en annen leke.

Skrevet

Den liker den vel ikke da. Noen ganger får de det bare for seg at noe er skummelt :P 

Anonymkode: 6c992...298

Gjest Husmusa70
Skrevet

Dyr vurderer ikke verden på samme måte som oss, noen ting er skumle uten at vi mennesker skjønner hvorfor.

Skrevet

Pus blir også redd for enkelte leker jeg kommer hjem med. Han liker ingenting som lager særlig lyd, det er skummelt, men noen ganger er det tilsynelatende bare en eller annen ubestemmelig lukt som gjør ham usikker også. Jeg vet ikke helt, det er vel bare slik at enkelte ting treffer sansene deres på en måte de ikke liker, slik at det trigger frykt heller enn jakt.

Anonymkode: d3020...581

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...