AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Jeg kjøpte en sprettball med mini mus figur inni til pus, trodde hun skulle bli overbegeistret, men hun løper og gjemmer seg hver gang hun ser den. Hvorfor? Anonymkode: 82f39...3e2
Gjest BigBear Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en sprettball med mini mus figur inni til pus, trodde hun skulle bli overbegeistret, men hun løper og gjemmer seg hver gang hun ser den. Hvorfor? Anonymkode: 82f39...3e2
Emmelise Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Fordi katta di er en rar skrue! Men sånn helt seriøst, de har sine særpreg og preferanser. Akkurat i dette tilfellet så tror jeg den rett og slett ikke liker leken du har kommet med og råder deg til å heller prøve lykken med en annen leke.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Den liker den vel ikke da. Noen ganger får de det bare for seg at noe er skummelt Anonymkode: 6c992...298
Gjest Husmusa70 Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Dyr vurderer ikke verden på samme måte som oss, noen ting er skumle uten at vi mennesker skjønner hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 Pus blir også redd for enkelte leker jeg kommer hjem med. Han liker ingenting som lager særlig lyd, det er skummelt, men noen ganger er det tilsynelatende bare en eller annen ubestemmelig lukt som gjør ham usikker også. Jeg vet ikke helt, det er vel bare slik at enkelte ting treffer sansene deres på en måte de ikke liker, slik at det trigger frykt heller enn jakt. Anonymkode: d3020...581 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå