Gå til innhold

Hvorfor er så mange av dere kjipe og slemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer.  Her jeg sitter å leser innlegg etter innlegg så slår det meg at det er veldig mange av dere som er skikkelig slemme og bare slenger dritt.  Mennesker som har problemer eller er i en form for krise spør om råd og hjelp, og får så huden full..  Det er trist å lese.

Er det flere som er enige med meg i at noen av dere ikke burde fått lov til å kommentere noe som helst her inne?

Anonymkode: 6d41f...46c

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er denne tråden skrevet under seksualitet?

Anonymkode: efe3d...721

• Liker 5
Skrevet

Syntes det er rart selv. Folk burde behandle hverandre litt varmere , med mer respekt , snillhet og anstendighet.

Bare fordi en er på internet så burde det ikke være fritt frem i behandling av andre. Mange ganger later det til at folk konkurrerer om å være så stygg som mulig mot folk.

Det er helt uhørt

• Liker 5
Skrevet

Er vel mange dårlige tilbakemeldinger som har med sex å gjøre da.? 

• Liker 1
Skrevet

Fordi vi har levd lenge og ser gjennom mennesker. Det du ser på som uskyldige spørsmål ser "vi" som naivhet, dumhet, ignoranse, slemhet. Vi er dritlei av mennesker som behandler andre som dritt, om de forsøker eller gjøre det via ignoranse. Og dessuten er det noen ganger fint å være kverulant

Anonymkode: 59876...03e

• Liker 3
Skrevet

Jeg postet et innlegg for ca en uke siden og spurte om råd. Var flere uhøflige og sårende kommentarer som faktisk resulterte i at jeg begynte å gråte. 

Anonymkode: 44318...3f5

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare lurer.  Her jeg sitter å leser innlegg etter innlegg så slår det meg at det er veldig mange av dere som er skikkelig slemme og bare slenger dritt.  Mennesker som har problemer eller er i en form for krise spør om råd og hjelp, og får så huden full..  Det er trist å lese.

Er det flere som er enige med meg i at noen av dere ikke burde fått lov til å kommentere noe som helst her inne?

Jeg kan ikke få blitt mer enig med deg!! Jeg har vært borti flere andre forum, men ingen steder er det så ille som her! Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal oppføre seg sånn! :(

Noe av grunnen er muligens at her har man mulighet til å være anonym (nå får du sikkert kritikk etterpå for at du er det i dette innlegget, så da skriver jeg det i håp om at det ikke skjer). 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg postet et innlegg for ca en uke siden og spurte om råd. Var flere uhøflige og sårende kommentarer som faktisk resulterte i at jeg begynte å gråte. 

Kommer litt an på hva det spørres om. Er utrolig masse tråder der spørsmål er så dumme at jeg nesten nekter å tro at det er sant. Noen ganger har cel folk grunn til å bli irritert på ts. Men jeg er enig i at det er mye stygge kommentarer og det virker som folk skal dra ned en person mest mulig. Er nok bitre mennesker som bruker anonym knappen til å gulpe opp. 

Anonymkode: b95f2...53c

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har levd lenge og ser gjennom mennesker. Det du ser på som uskyldige spørsmål ser "vi" som naivhet, dumhet, ignoranse, slemhet. Vi er dritlei av mennesker som behandler andre som dritt, om de forsøker eller gjøre det via ignoranse. Og dessuten er det noen ganger fint å være kverulant

Så fordi du har år bak deg så er det fritt fram å være slem og ekkel?

Dere er dritlei av mennesker som behandler andre som dritt så da gjør dere det selv? Det henger ikke helt på greip det du sier, bortsett fra at du syns det er fint å være kverulant innimellom. 

Jeg syns det er fryktelig mye dritt å få for mange som skriver innlegg på KG generelt - ikke bare på seksualitet, men overalt. Og jeg syns det er en uting. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen må være så slemme og ekle, hva med å tenke på at det sitter et menneske på andre siden av skjermen som leser og tolker det som blir skrevet. Skrevne ord blir tolket annerledes enn slik det er ment i mange situasjoner også. 

Anonymkode: b5a87...8a8

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uff, ikke bra.  Trist å lese og å se at sånt skjer.  Håper du fikk noen fine svar også som var til hjelp for deg :klem1:

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så fordi du har år bak deg så er det fritt fram å være slem og ekkel?

Dere er dritlei av mennesker som behandler andre som dritt så da gjør dere det selv? Det henger ikke helt på greip det du sier, bortsett fra at du syns det er fint å være kverulant innimellom. 

Jeg syns det er fryktelig mye dritt å få for mange som skriver innlegg på KG generelt - ikke bare på seksualitet, men overalt. Og jeg syns det er en uting. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen må være så slemme og ekle, hva med å tenke på at det sitter et menneske på andre siden av skjermen som leser og tolker det som blir skrevet. Skrevne ord blir tolket annerledes enn slik det er ment i mange situasjoner også. 

Anonymkode: b5a87...8a8

Om et menneske behandler andre som dritt behandler jeg det menneske som dritt. Korrekt

Om noen angriper meg eller noen jeg kjenner tyr jeg til vold for å forsvare vedkommende. 

Skrevet
1 minutt siden, Hanne67 skrev:

Jeg kan ikke få blitt mer enig med deg!! Jeg har vært borti flere andre forum, men ingen steder er det så ille som her! Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal oppføre seg sånn! :(

Noe av grunnen er muligens at her har man mulighet til å være anonym (nå får du sikkert kritikk etterpå for at du er det i dette innlegget, så da skriver jeg det i håp om at det ikke skjer). 

Akkurat derfor jeg valgte å poste det som anonym.  Takk for fine ord , fint å se at flere er enige i det jeg også har merket meg.

• Liker 1
Skrevet

Menn som er slemme = små peniser, stort maktbehov.

Damer som er slemme = mest sannsynlig vide nedentil, som gjør dem grinete. 

Så enkelt var svaret på det :) 

Anonymkode: 9cf62...399

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer litt an på hva det spørres om. Er utrolig masse tråder der spørsmål er så dumme at jeg nesten nekter å tro at det er sant. Noen ganger har cel folk grunn til å bli irritert på ts. Men jeg er enig i at det er mye stygge kommentarer og det virker som folk skal dra ned en person mest mulig. Er nok bitre mennesker som bruker anonym knappen til å gulpe opp. 

Men jeg tenker, dumme spørsmål eller ei.. Jeg regner vel egentlig med og håper at du er enig i st det ikke greit å være uhøflig eller ville såre uansett?:) 

Jeg har slettet tråden, men spørsmålet mitt var «Vi gifter oss om noen måneder og har aldri vært i bryllup. Hvor mye alkohol vil dere regne for en slik dag og hvor mange serveringer med mat? Vi skal ha 4-retters, men nå tenker jeg mer på nattmat og snacks. 

Jeg ble kalt for dum, tilbakestående, latterlig og at vi mest sannsynlig er dritt folk som ikke kan oppføre seg, siden ingen har invitert oss før.

• Liker 1
Skrevet

Mye søppelmennesker på kg som får et "kick" av å trykke folk ned. De har det ikke godt med seg selv av en eller annen grunn, evt har en dårlig dag og benytter derfor muligheten her til å få utløp for sinne, frustrasjon og bitterhet. Så enkelt er det nok i de fleste tilfellene. Man må bare tenke slik, og se de sinte menneskene for hva de er.

Anonymkode: 15857...f41

• Liker 3
Skrevet

Nettroll og idioter vil man alltid finner på forum, så lenge man kan skjule seg bak et anonymt nick. Min tanke er at dersom man lar idioti og vonde kommentarer på et forum gå inn på seg, så bør skjerme seg selv, og unngå å være på forumet.

Tråden du nevner er en av de jeg deltok i. Du fikk veldig mange gode og reflekterte svar, generelt var nivået godt. Men selvfølgelig var det noen få idioter som tyr til mobbing i stedet for å argumentere godt for sitt syn. Når du svarte var det tydelig at du hang deg mest opp i de verste svarene, og at de såret deg mye. I stedet for å ta til deg de konstruktive innleggene. 

De gangene jeg har startet tråder. Og selv da jeg leser andre tråder. Lar jeg blikket hoppe raskt videre når jeg leser idioti. Og jeg "mater" i alle fall aldri idioten med å svare. 

Anonymkode: 23871...b31

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns noen tråder om typisk betente temaer som psykisk sykdom, uføre, og graviditet har en tendens til å uttarte seg stygt. Jeg mener: det er jo f.eks en fyr som skriver ting som at alle med emsjonelt ustabil PF burde få en kule i hodet og sånne saker, hvis emosjonelt ustabil kommer opp i en tråd. Det er jo fryktelig lesning for de som har den diagnosen, men man kan bare ikke henge seg opp i mindre hyggelige enkelt-innlegg og overse den viktigste: at en tråd alltid har gode og reflekterte svar også. Klarer man ikke ta litt dritt, har man bare ikke ryggrad nok til å få noe bra ut av forum. For selv i tråder der alle oppfører seg er det ikke sikkert man får høre det man vil høre. Det er f.eks mye tråder med kvinner som tappert prøver forstå seg i hjel på kjipe partnere som kanskje bare har én diagnose: egoist. Men så blir de gjerne pottesur og føler de får rævva respon om folk sier de bør dumpe drittstøvelen sin fordi de er glad i han tross alt og heller vil klynge seg til et halmstrå om at psykologer kan lage gull av gråsteinen deres. De vil jo også føle at folk bare slenger dritt til dem fordi de får "feilt svar". Jeg tror formumet bare vil miste ærlighet og bli uinteressant om folk skal prøve å unngå å ikke tråkke på noens tær hele tiden. Bedre å bare ta et aktivt valg om en grov sil for det er mye gode svar her. 

Anonymkode: 90a83...f3d

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

1 av 10 foreldrepar mishandler ungene sine på det groveste. 1 av 10 mennesker er ikke ålreite mennesker. 

Det er svaret. 1 av 10 er ganske mange mennesker, når en møter folk på nett. Men det betyr at 9 av 10 mennesker for det meste er noenlunde ok. ;) 

Anonymkode: 2496f...4bc

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor svare på spørsmål man tenker er dumme? Overse dem, istedenfor å være frekk i alle fall. 

Anonymkode: 0ec0a...683

• Liker 3
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et kg fenomen. Jeg tror det er slik at folk som kjeder seg eller har det vanskelig i livet sitt, er på nett og får ut litt galle. 

Anonymkode: 618c1...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...