Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i dag, etter mine egne beregninger og mens, så skulle jeg i dag ha vært 8 uker på vei. Men hun sa at jeg ikke kunne være mer enn 6 uker, kanskje noen dager mer men ikke mange dager. Det er altså et avvik på 2 hele uker, er det mulig?
tok innvendig ultralyd, og hun var veldig sikker på sin sak....

Anonymkode: a5d0d...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du når eggløsningen var da? Hvis du er satt tilbake 2 uker også mht eggløsning så tror jeg det er et dårlig tegn dessverre. Men hvis du har uregelmessig mens og kan ha hatt sen eggløsning er større sjans for at dette går bra.

Anonymkode: b2a7c...911

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet du når eggløsningen var da? Hvis du er satt tilbake 2 uker også mht eggløsning så tror jeg det er et dårlig tegn dessverre. Men hvis du har uregelmessig mens og kan ha hatt sen eggløsning er større sjans for at dette går bra.

Anonymkode: b2a7c...911

nei er litt usikker på eggløsning... så kan egentlig være mulig at jeg har hatt en sen eggløsning ja...men får ikke det til å stemme helt med samleie,men gudene vet.. har regelmessig mens på 30 dager (+- 2 dager). 

Ts

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 10 og fikk da beskjed om at jeg minst måtte være to uker lenger enn jeg trodde, altså at jeg var 12 uker på vei. På ordinær ultralyd i uke 18 fikk jeg termin på mens-termin. 

Anonymkode: 2abb7...aae

Skrevet

Når man er så tidlig ute er det lett å regne feil. Det skal ikke mere til enn at gynekologen setter markøren en millimeter for kort, så blir beregningene helt annerledes. Samtidig kan det hende egget festet seg sent hos deg. Mange faktorer. Slo hjertet?

Anonymkode: 0cee0...68c

• Liker 2
Skrevet

Når man regner ut fra mens så kan det være store forskjeller fra menstermin til ny termin på oul. Jeg var forkjøla (ikke sånn spesielt mye, var fortsatt på jobb) og dette gjorde at eggløsninga mi ble over en uke forsinka. Menstermin min er 8.mai men på ultralyd fikk jeg termin 22.mai.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man er så tidlig ute er det lett å regne feil. Det skal ikke mere til enn at gynekologen setter markøren en millimeter for kort, så blir beregningene helt annerledes. Samtidig kan det hende egget festet seg sent hos deg. Mange faktorer. Slo hjertet?

Anonymkode: 0cee0...68c

hjertet slo. embryoet ble målt til 4mm noe som er rundt 6 uker. Hun virket veldig erfaren og flink (var privat på volvat). Hun sa at embryoet lå på 4 mm i begynnelsen av uke 6 og på 8 mm i slutten av uke 6, og at de fleste embryoene vokste noen lunde likt i begynnelsen. så selv om hun hadde tatt feil på noen mm så hadde ikke det utgjort 2 uker... Får bare håpe på det beste :( 
ts

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bare en liten oppdatering fra meg: etter å ha vært på ordinær ultralyd i uke 16 i April, ble jeg satt ytterlige 4 dager tilbake... men resten ser bra ut.. så skiller altså 18 dager nesten. Lurer på hva som har skjedd😂

ts

• 3 år senere...
Skrevet

Hei! Er i samme situasjon, så lurer litt på hvordan dette endte til slutt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...