AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Etter å ha sittet på meg ryggproblemer er jeg nødt til å komme meg ut av sofaen oftere, og tenker at et armbånd som sier fra når jeg har sittet for lenge ville vært en god ide. Problemet er at alle skal synkroniseres opp mot en smarttelefon, og det har ikke jeg. Jeg fant en type som bare skal kobles opp mot pc, men den sier ikke fra når man har vært inaktiv for lenge, og det er den funksjonen jeg har mest lyst på. Det er også en fordel om den ikke koster en formue, da kan jeg like gjerne kjøpe en smarttelefon og finne en app. Anonymkode: 9ba50...648
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Polar a360 sier fra når man har vært inaktiv en time, og den kan synkroniseres opp mot PC. Men kan du ikke bare sette på alarm når du setter deg ned på en time fra da sånn at du må opp og gå da? Anonymkode: 45574...e64
Sølvrosen Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Polar a360 sier fra når man har vært inaktiv en time, og den kan synkroniseres opp mot PC. Men kan du ikke bare sette på alarm når du setter deg ned på en time fra da sånn at du må opp og gå da? Anonymkode: 45574...e64 Du kommer med gode forslag, og får meg til å tenke at kanskje et slikt armbånd ikke vil fungere helt etter hensikten, siden faren for brukerfeil er stor. Når du nevner det så har jeg faktisk prøvd alarm før, men endte opp med å ignorere og så bli sittende. Et armbånd måtte da fortsatt og si fra til jeg bevegde meg for å fungere, og de gjør kanskje ikke det. Hm, jeg får tenke videre på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå