AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Hei Jeg har nokså rette bryn fra naturens side. Pleier tegne en "arch" (kommer ikke på det norske ordet...bue?) slik at jeg ser litt "løftet" ut i ansiktet. Men ser det fryktelig fake ut med tegnede bryn? jeg tegner jo over/høyere opp enn der jeg har hår. Er god med blyant, pudder og gele altså, så det ser faktisk nokså naturlig ut. Men er det kanskje penest, for ansiktet, når alt kommer til å alt, å holde brynene slik jeg faktisk er født? naturlig rette altså... Anonymkode: 604ce...7fd
Professor Orm Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Hvis du vil ha ærlig tilbakemelding bør du kanskje legge ut bilde, både hvordan de er fra naturens side og med sminke. Ikke nødvendigvis av deg selv, men i alle fall tilsvarende. Synes rette bryn kan være pent jeg! Det gir ansiktet karakter. Ikke umulig at det kler deg best nei. 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 I korea tegner de opp øyenbrynene rette, fordi det gjør at de ser yngre ut. Du har det fra naturens side, så du er heldig. Anonymkode: fbe2e...637
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Nå er det vanskelig å si noe uten å se deg, men generelt så synes jeg man er finest med den formen man har naturlig (altså man kan så klart fylle inn hull osv.). Og i tillegg så synes jeg ofte man ser eldre ut med tydelig bue, hvor mer markant hvor eldre ser man ut, og hvor rettere øyenbryn hvor yngre ser man ut. Det er jo også noe du kan tenke på i forhold til hva du foretrekker 😊 Anonymkode: 8166c...ebe
lipglossy Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Har også rette bryn uten noen som helst "arch". Gidder ikke tegne de noe opp, da jeg føler det ser veldig fake ut. Folk vet jo hvordan jeg ser ut uten sminke, så føler det blir rart å komme med helt andre bryn med sminke
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Om de er helt rette er det nok fint det du gjør for å få mer bue på dem. Anonymkode: ee088...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå