Gå til innhold

Badehette (engangs eller flergangs). Hvor kjøpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper du badehette (engangs eller flergangs) til bruk i dusj? Gjerne post link til produkt i nettbutikk.

Anonymkode: 7b01a...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt en "fin" ;) (flergangs) dusjhette på Vita. Tror den var fra merket Beter? Den er i god, litt tykk kvalitet som har holdt en god stund nå. Den sitter godt på, det har ikke andre jeg har prøvd. Kan tenke meg jeg betalte 49 kr eller noe der omkring for den. Ja, den var å få i to farger også, blå og rosa. Prøvde å finne den i nettbutikken, men får opp en annen variant fra samme merke.  Her er forøvrig den andre jeg fikk søkt opp.

Endret av laperla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laperla skrev:

Har kjøpt en "fin" ;) (flergangs) dusjhette på Vita. Tror den var fra merket Beter? Den er i god, litt tykk kvalitet som har holdt en god stund nå. Den sitter godt på, det har ikke andre jeg har prøvd. Kan tenke meg jeg betalte 49 kr eller noe der omkring for den. Ja, den var å få i to farger også, blå og rosa. Prøvde å finne den i nettbutikken, men får opp en annen variant fra samme merke.  

Takk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk! :hjerte:

Bare hyggelig :) Slang med linken, usikker på om du rakk å få det med deg. 

Endret av laperla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, laperla skrev:

Bare hyggelig :) Slang med linken, usikker på om du rakk å få det med deg. 

Snilt av deg :) Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snilt av deg :) Tusen takk

Det var så lite <3 Om du har en Vita butikk i nærheten av deg, kan det jo være at de har et annet sortiment enn nettbutikken? 

Når jeg lette etter denne dusjhetta i høst, var jeg innom alt av kjedebutikker samt frisører i byen jeg bor i. Vita var vel siste mulighet, kunne bare gått inn dit først. Regnet ikke med at de hadde (heller). ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laperla skrev:

Det var så lite <3 Om du har en Vita butikk i nærheten av deg, kan det jo være at de har et annet sortiment enn nettbutikken? 

Når jeg lette etter denne dusjhetta i høst, var jeg innom alt av kjedebutikker samt frisører i byen jeg bor i. Vita var vel siste mulighet, kunne bare gått inn dit først. Regnet ikke med at de hadde (heller). ;)

Ja, det er en Vitabutikk i byen her jeg bor, og jeg skal se der etter den du fortalte om først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er en Vitabutikk i byen her jeg bor, og jeg skal se der etter den du fortalte om først :)

Ja, ville sett etter den :) Går god for den. Håper du finner deg en. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laperla skrev:

Ja, ville sett etter den :) Går god for den. Håper du finner deg en. 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to kjempesøte badehetter fra ebay, hatt den ene i to år og den andre i et halvt. God kvalitet, kostet 20 kr

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...