Gå til innhold

Parkering Gardermoen - anbefaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser bort to dager og ønsker å parkere bilen et sted. Hvem vil dere anbefale å bruke?

Har sett Flightpark, Onepark og Gardermoen parkering. Tenker å lade elbilen når vi først står der. Er det verdt å parkere litt unna for å ta shuttlebuss inn? Det er halve prisen.

Noen med erfaringer? :) 

Anonymkode: 2a2cb...876

Skrevet

Har stått på Dalen parkering. Billig og tar 5 min med shuttlebuss til gardermoen

• Liker 2
Skrevet

Pleier å parkere på P2, så jeg kan gå inn. Men sikkert ikke det rimeligste alternativet. Bekvemmeligheten triumfer pris for meg.. 

Anonymkode: 0d3aa...020

Skrevet

Jeg har aldri stått noe annet sted enn på Gardermoen parkering. Veldig fornøyd med dem. Hvis du ikke klarer å vente maks 15 min, så kan du jo planlegge slik at du kommer frem rett før bussen kommer. Veldig greit, og du trenger ikke gå lange avstander. Så vidt jeg vet må du gå et stykke for å komme til noen av parkeringshusene på Gardermoen, og da forsvinner jo litt av "luksusen", etter min mening

Anonymkode: 88a91...8c9

Skrevet

P10 koster 600 for en helg. Billig og 1 min fra terminalen 

Skrevet

Det er begrenset med ladeplasser på Gardermoen, og du kan risikere å måtte lete etter elbilparkering en stund. Det er flest ladestasjoner nærmest terminalen. Vi har brukt parking express noen ganger, da blir bilen ladet for deg av personalet som jobber der. Koster litt ekstra. 

Anonymkode: 9e371...806

Skrevet
På 2.2.2018 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Vi reiser bort to dager og ønsker å parkere bilen et sted. Hvem vil dere anbefale å bruke?

Har sett Flightpark, Onepark og Gardermoen parkering. Tenker å lade elbilen når vi først står der. Er det verdt å parkere litt unna for å ta shuttlebuss inn? Det er halve prisen.

Noen med erfaringer? :) 

Anonymkode: 2a2cb...876

Det hele er et spørsmål om penger og komfort. Å lade elbil på lufthavnparkering er frarådet da ladekabler stjeles over en lav sko. 

Anonymkode: 99bc5...a79

Skrevet
På ‎02‎.‎02‎.‎2018 den 23.18, lipglossy skrev:

Har stått på Dalen parkering. Billig og tar 5 min med shuttlebuss til gardermoen

Ble pårygga der en gang jeg stod der. De fraskrev seg alt ansvar. Elendig kundebehandling.

Anonymkode: 81cc7...150

Skrevet
6 timer siden, FrodeF skrev:

P10 koster 600 for en helg. Billig og 1 min fra terminalen 

Er dette billig? Koster 600 for 15 dager på dalen

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble pårygga der en gang jeg stod der. De fraskrev seg alt ansvar. Elendig kundebehandling.

Anonymkode: 81cc7...150

Oi. Ikke bra

Skrevet

På Dalen parkering måkte de meg inne og hadde ikke engang en spade jeg kunne bruke å måke meg ut... Sto der å sleit med en langkost! Aldri mer!

Anonymkode: 8ec68...58a

Skrevet

Anbefaler ikke Dalen! Vi har parkert der 2 ganger, begge gangene har bilen vårt vært full av riper, til og med en liten bulk i siden i tillegg. Selv om vi la frem bildebevis fraskriver de seg alt ansvar. Setene justert på og volumet på radioen sto på fult. 

Vi traff noen på ferie en gang som hadde samme erfaring som oss og som holdt seg langt unna Dalen. 

Heretter parkerer vi kun på gardermoen sin parkering. Det koster et par hundrelapper ekstra (for 2 uker), men er veldig verdt det! Ingen tukler og skader bilen vår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...