Blingblingtahei Skrevet 2. februar 2018 #1 Del Skrevet 2. februar 2018 Noen som kan fortelle hvilken erfaringer de har med de forskjellige og om en av de er bedre enn den andre? Ser at vivosmart har GPS tracking og er vanntett, hvilket er praktisk, men alta har en veldig god app og søvntracking.. GPS og høydemeter kan man ha en grei app på tlf for å sjekke liksom, så ikke så viktig, men likevel ganske kult.. Noen med meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg har fitbit alta hr. Veldig fornøyd med den. Eneste er at den ikke er vanntett, men det var ikke så viktig at det var avgjørende for kjøpet. Jeg liker også at den er såpass smal at den ser ut som et armbånd hvis jeg skifter til en penere lenke. Stemmer at appen er veldig god. Digger også søvnregistreringen. Den oppdager der om jeg driver med aktiviteter som jogging, går fort, ski eller annen trening. Fitbit er veldig motiverende. En gang i timen mellom 9 og 5 får jeg en liten påminnelse om at det er på tide å røre seg lit om jeg sitter stille. Den andre kjenner jeg ikke til. Anonymkode: a7b36...d6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå