AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Hjelp. I fjor sommer ga jeg snappen min til en jeg møtte på en konsert. Jeg husker han så vidt, men ikke helt - for hadde et par øl innenbords. Jeg datet en i hele høst, men vi brøyt nå til jul. Og ut av det blå spurte denne fyren om han kunne få en date med meg. Vi har snakket så og si ingenting. Jeg sa at jeg ikke visste helt, i og med jeg ikke husket hvordan han så ut, hvor gammel han var osv. Han var like gammel som meg, sendte et bilde og ba meg gi han en sjanse for han hadde hatt lyst til å be meg ut siden sommeren. Så i kveld skal jeg på blind date med denne karen. Og jeg gruer meg så! Jeg har jo datet et par fra Tinder, men aldri møtt noen jeg vet så lite om. Gi meg noen tips! Jeg holder på å dø. Vi skal møtes over en øl. Anonymkode: 78474...8e6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Jo mindre du vet om han, dess mer å snakke om på daten! Dette klarer du fint, jeg håper det er the one ☺️ Anonymkode: 0e4b9...289 3
I Grosny Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp. I fjor sommer ga jeg snappen min til en jeg møtte på en konsert. Jeg husker han så vidt, men ikke helt - for hadde et par øl innenbords. Jeg datet en i hele høst, men vi brøyt nå til jul. Og ut av det blå spurte denne fyren om han kunne få en date med meg. Vi har snakket så og si ingenting. Jeg sa at jeg ikke visste helt, i og med jeg ikke husket hvordan han så ut, hvor gammel han var osv. Han var like gammel som meg, sendte et bilde og ba meg gi han en sjanse for han hadde hatt lyst til å be meg ut siden sommeren. Så i kveld skal jeg på blind date med denne karen. Og jeg gruer meg så! Jeg har jo datet et par fra Tinder, men aldri møtt noen jeg vet så lite om. Gi meg noen tips! Jeg holder på å dø. Vi skal møtes over en øl. Anonymkode: 78474...8e6 Pkt. 1: Dere har så vidt sett hverandre, og det var positivt Pkt. 2: Jeg var noen måneder ganske aktiv i dating. Det var både interessante og kjedelig opplevelser. Date av typen "jobbintervju" likte jeg dårlig. Jeg tror det er smart å slappe av og ta lett på det. Ikke ønske og ville for mye. Den siste jeg datet ble livsvarig suksess, og da forventet jeg bare å ha en hyggelig kveld. Ikke mer. Ikke mindre. Det ble hyggelig og interessant, så vi fortsatte å møtes
B.Wooster Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Slapp av og hygg deg. Det er tross alt bare en date, og ikke et arrangert ekteskap!
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #5 Skrevet 3. februar 2018 Hvordan gikk det? 😊 Anonymkode: dec05...d9f
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #6 Skrevet 3. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gikk det? 😊 Anonymkode: dec05...d9f Du, det var koselig det. Han er ikke min type da, følte han prøvde alt for hardt. Mange komplimenter og det ble litt mye 😅 ham ville ta inn på hotell, og da sa jeg nei. Han bor vest i landet og jeg i sør, men han besøkte visst faren sin her og ville flytte hit. Nå i kveld så sjekka jeg han ut på Facebook, hadde ikke etternavnet hans før i dag. Og da så jeg at han hadde dame!!! Herregud, for et fjols.. Ts Anonymkode: 78474...8e6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå