AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Hvordan er kvaliteten på Cubus, er den bra nok? Anonymkode: e52fe...baa
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Jeg liker godt undertøysavdelingen siden de ofte har større cupstørrelser enn C. Handler mye klær på typiske kjedebutikker som cubus, bikbok, gina tricot, hm etc. Synes det er bra ut i fra hva jeg betaler. Unner meg av og til dyrere merkeklær også, men jeg er stort sett fornøyd med det jeg kjøper på kjedebutikkene. Jeansene er gode, synes Hannah buksen er fin feks. Men passer alltid på å kjøpe ting som ikke ser billig ut, er i fine materiale, gode snitt, bra passform etc. Anonymkode: 90b62...177
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Kjøper det meste av strømpebukser hos Cubus, samt noe anna av klær. Er grei kvalitet Anonymkode: ea215...b14
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Stort sett dårlig med mange løse tråder. Unntaket er sokker, basic singleter og strømpebukser og sånn. Anonymkode: fdf81...a63
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Syns også kvaliteten er fin. Eneste jeg ikke liker at det er så store variasjoner i samme størrelse på samme plagg, så man må alltid prøve alt man kjøper. Feks buksene varierer en god del. Anonymkode: adab2...601
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 Lycra,acryl og polyester. Sier vel sitt Anonymkode: b763f...5a2
Perelandra Skrevet 3. februar 2018 #8 Skrevet 3. februar 2018 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker godt undertøysavdelingen siden de ofte har større cupstørrelser enn C. Handler mye klær på typiske kjedebutikker som cubus, bikbok, gina tricot, hm etc. Synes det er bra ut i fra hva jeg betaler. Unner meg av og til dyrere merkeklær også, men jeg er stort sett fornøyd med det jeg kjøper på kjedebutikkene. Jeansene er gode, synes Hannah buksen er fin feks. Men passer alltid på å kjøpe ting som ikke ser billig ut, er i fine materiale, gode snitt, bra passform etc. Anonymkode: 90b62...177 Så vidt jeg vet er Cubus den eneste av de store billigkjedene som har BHer med G-cup. Hverken Lindex eller KappAhl, som begge hevder å være gode på plus size-undertøy, har det. Ros til Cubus for at de har BH'er større i cup-størrelser! Cubus er helt greie på undertøy, sokker og basisplagg, men jeg synes de er litt kjedelige i design og utvalget av farger. Endret 3. februar 2018 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #9 Skrevet 3. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Lycra,acryl og polyester. Sier vel sitt Anonymkode: b763f...5a2 Enig med deg angående akryl og polyester, men hva er feil med lycra? Anonymkode: 05064...75c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå