AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Hei! Jeg må si at jeg er helt totalt blank når det kommer til hår og sminke. Er ikke noe i verden som bryr meg mindre Fikk anbefalt sminke av en fyr på en skjønnhetssalong for 8 år siden, og den bruker jeg enda Har nå kjøpt meg ny hårføner (igjen) og nok en gang følger det med en sånn rund greie til å feste på den. Hva er dette, og hvilke formål har den? Jeg bruker den til hodebunnsmassasje to fluer i en smekk. Men kan aldri tenke meg at det er det den er tiltenkt? Sikkert dumt spørsmål, men jeg er som sagt helt blåst når det kommer til sånt..... En sånn er det: den runde greia som følger med: Anonymkode: 3288a...f97
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 For volum i håret. Anonymkode: 030f2...a60
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: For volum i håret. Anonymkode: 030f2...a60 Hvordan skal den brukes? haha Anonymkode: 3288a...f97
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #4 Skrevet 5. februar 2018 Les bruksanvisningen 😄 Anonymkode: 57cfe...97b
gohege Skrevet 5. februar 2018 #5 Skrevet 5. februar 2018 Det kalles en diffuser, og brukes til å gi volum og gi krøller. Ikke så greit å vite hva den gjør når man ikke vet navnet (jeg slet også med det samme spørsmålet 😄) Her er en artikkel om tema: https://www.google.no/amp/www.goodhousekeeping.com/beauty/hair/amp34359/how-to-use-a-diffuser-curly-hair/ (finnes også mange videoer når du googler) Fungerer helt sikkert flotters som massasjedings også! 👌🏻 1
Wonders Skrevet 11. februar 2018 #6 Skrevet 11. februar 2018 Det er vel for de som allerede har krøller vel? Har testet den ut og jeg har glatt langt hår. Har aldri funket på meg ennet enn å floke håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå