Mkay87 Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 noen som har brukt paulas choice produkter og opplevd å være tørr i huden, stortsett hele tiden?
Professor Orm Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Jeg bruker et par produkter, blant annet toner med BHA. Opplever ikke å bli tørr. Hvilke produkter bruker du?
Mkay87 Skrevet 4. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2018 bruker de fleste av produktene i redness relief. norm/dry skin
Hjertefisk Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Inneholder noen av produktene syrer? I så fall hvor mye? Hvis de inneholder syrer er det ganske vanlig å være tørr den første måneden inntil huden blir vant med syrene. Hvis du er veldig tørr kan du prøve å kutte ut noen av de mest aktive produktene enkelte dager og bare bruke en mild rens + fuktighetskrem. F.eks annen hver dag eller hver tredje dag.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Jeg fikk beskjed av hudpleier om at jeg overfuktet huden, og gikk i sommer over til å kun bruke PC solkrem/moisturizer med faktor 50. Har ikke opplevd tørrhet slik du beskriver, men kanskje du har tørrere hud enn meg i utgangspunktet. Hvordan synes du redness relief fungerer mot rødhet? Anonymkode: 243a4...4ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå