Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og en kompis er begge 21 år og single. Vi planlegggggger å gå ut på lørdag kveld på byen.Møte litt jenter osv. Vi er jo begge fra Oslo. Men pleier ikke gå ut veldig mye på byen pga jobb osv.

Noe tips til utesteder der det ikke er så mye kø og 21 års grense og sef mulighet for å møte damer, ikke høyt music for å kunne prate osv. Med mulighet for andre drikker inn øl osv. Vi kjører.

Anonymkode: cd50a...bb8

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

eneste stedet jeg kommer på i farten er KJ10. ellers har du jo Møller men det er et søppelsted.

Skrevet
8 timer siden, padawan skrev:

eneste stedet jeg kommer på i farten er KJ10. ellers har du jo Møller men det er et søppelsted.

KJ10  /Gudruns/ Er du sikker?! Aldersgrense der  tror jeg 25. Det ser ut som at det er bare folk opp i 40-50 åra som pleier å være der da?!

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Kj10 er veldig populært.

Gjest padawan
Skrevet
På 2.2.2018 den 23.38, AnonymBruker skrev:

Aldersgrense der  tror jeg 25. Det ser ut som at det er bare folk opp i 40-50 åra som pleier å være der da?!

Jeg er ganske sikker på at det er 18 års grense der. Det er alltid laaaang kø der og jeg har aldri sett noen så gamle der. Det er veldig mange unge som drar på Heidis også. Det ligger i borggården til Rådhuset.

Skrevet
8 timer siden, padawan skrev:

Heidis

9 timer siden, padawan skrev:

Jeg er ganske sikker på at det er 18 års grense der. Det er alltid laaaang kø der og jeg har aldri sett noen så gamle der. Det er veldig mange unge som drar på Heidis også. Det ligger i borggården til Rådhuset.

Har dem andre drikker enn alkohol der?

Skrevet
På 4.2.2018 den 20.43, AnonymBruker skrev:

Har dem andre drikker enn alkohol der?

Du får sikkert vann hvis du spør

Anonymkode: d3fb8...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...