møri Skrevet 2. februar 2018 #1 Del Skrevet 2. februar 2018 (endret) *slettet* Endret 2. februar 2018 av møri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HanenIFlokken Skrevet 2. februar 2018 #2 Del Skrevet 2. februar 2018 Konfrontere han fordi du har oppført deg som en fjortenåring mener du? Han gikk vel lei faktane dine, og han har ikke gjort noe galt i forhold til det du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentadi Skrevet 2. februar 2018 #3 Del Skrevet 2. februar 2018 4 minutter siden, møri skrev: Okay, så jeg har kjendt en fyr i sånn over 1 år nå, og han har flørtet med meg lenge osv og jeg har nylig blokket han fra alle sosiale medier fordi jeg er forelsket i han, men vil ikke være det. Så nå får jeg høre at han snakker/flørter med to i klassen min.... Syns dere jeg skal unblocke han på en av de sosiale mediene og konfrontere han skikkelig? Hvis du ikke vil ha han, så la han få lov til å gå videre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Del Skrevet 2. februar 2018 Jeg vet ikke helt hva du skal konfrontere han med ? Dersom han er singel må han da kunne flørte med hvem han vil. Anonymkode: 73e45...733 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 2. februar 2018 #5 Del Skrevet 2. februar 2018 Ehh.. nei? Du har blokkert han og han er fri til å gjøre som han vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå