AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Hei, Er det noen her som jobber som karriererådgiver ved et universitet? I så fall vil jeg gjerne høre fra deg. Hvordan ser arbeidsdagen din ut og hvordan trives du i stillingen? Jeg er også interessert i å høre erfaringer fra studenter som har fått veiledning i forbindelse med egen karriere. Hva trengte du hjelp med og var det nyttig? Anonymkode: 125de...e5f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Har fått veiledning to ganger av rådgivere på universitet. Synes det var helt greit egentlig, ble ikke så veldig mye klokere, men begge jeg snakka med var veldig hyggelige og det var egentlig kjekt å bare prate litt med dem og drøfte litt forskjellige muligheter opp og ned. Til tross for at jeg ikke ble noe klokere ift. studievalg var det en veldig positiv erfaring for min del, begge gangene Anonymkode: 10b03...657
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Jeg kunne godt tenkt meg å jobba som karriereveileder på et universitetet. Høres ut som en fantastisk fin jobb! Anonymkode: 79b9f...823
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kunne godt tenkt meg å jobba som karriereveileder på et universitetet. Høres ut som en fantastisk fin jobb! Anonymkode: 79b9f...823 Ja, ikke sant! Har du tenkt å søke deg til en slik stilling eller blir det med drømmen? Anonymkode: 125de...e5f