AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Del Skrevet 2. februar 2018 Nå Har jeg opplevd at en i nær krets har fortalt drøye løgner om meg. Løgnene har ført til at 4 andre ennå nærmere personer behandler meg som dritt. Hva gjør man? Anonymkode: d3714...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Del Skrevet 2. februar 2018 Man står opp for seg selv, rett deg opp i ryggen. Du vet jo selv at det er løgn, så hev deg over det. Du kan konfrontere personen det gjelder og spørre hvorfor de spres løgner om deg, eller så kan du komme deg videre i livet ditt. Hva jeg selv hadde gjort avhenger litt av hva slags løgner som er spredt. Er det mer uskyldig, så ville jeg bare børstet det av og funnet nye mennesker å ha i livet mitt. Er det mer alvorlig ville jeg tatt det opp med andre for å renvaske meg litt. Anonymkode: bcccf...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Del Skrevet 2. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man står opp for seg selv, rett deg opp i ryggen. Du vet jo selv at det er løgn, så hev deg over det. Du kan konfrontere personen det gjelder og spørre hvorfor de spres løgner om deg, eller så kan du komme deg videre i livet ditt. Hva jeg selv hadde gjort avhenger litt av hva slags løgner som er spredt. Er det mer uskyldig, så ville jeg bare børstet det av og funnet nye mennesker å ha i livet mitt. Er det mer alvorlig ville jeg tatt det opp med andre for å renvaske meg litt. Anonymkode: bcccf...05e Ble truet og slengt mer dritt om da jeg konfronterte. Og da gikk disse andre 4 til angrep på meg etterpp. Uansett hva jeg sier så vil de ikke tro på meg. Har gått og stått og tålt dette i noen uker nå og syns det bare blir verre. Anonymkode: d3714...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Del Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble truet og slengt mer dritt om da jeg konfronterte. Og da gikk disse andre 4 til angrep på meg etterpp. Uansett hva jeg sier så vil de ikke tro på meg. Har gått og stått og tålt dette i noen uker nå og syns det bare blir verre. Anonymkode: d3714...1a7 Da prøver du å dokumentere truslene og løgnene. Når du har gjort det, sender du en melding til vedkommende om at hvis personen ikke gir seg kan han/hun forvente seg en anmeldelse. Det er lovstridig å true andre. Anonymkode: 1b244...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 2. februar 2018 #5 Del Skrevet 2. februar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble truet og slengt mer dritt om da jeg konfronterte. Og da gikk disse andre 4 til angrep på meg etterpp. Uansett hva jeg sier så vil de ikke tro på meg. Har gått og stått og tålt dette i noen uker nå og syns det bare blir verre. Anonymkode: d3714...1a7 Vel... da holder du avstand. Du vet hva som er sant! Det spiller ingen rolle hva andre tror, når det er feil. Du prøvde å ta det opp, men de trodde ikke på deg. Deres tap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morten1 Skrevet 2. februar 2018 #6 Del Skrevet 2. februar 2018 Ta lydopptak, alternativt finne noe dritt på de andre. Kanskje ikke den mest riktige måten, men jeg hadde nok lagd faen om noen slang dritt som ikke stemmer om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Del Skrevet 2. februar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ble truet og slengt mer dritt om da jeg konfronterte. Og da gikk disse andre 4 til angrep på meg etterpp. Uansett hva jeg sier så vil de ikke tro på meg. Har gått og stått og tålt dette i noen uker nå og syns det bare blir verre. Anonymkode: d3714...1a7 Da ville jeg sluttet definere dette som nær krets, og kuttet kontakten. Anonymkode: 8266d...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 2. februar 2018 #8 Del Skrevet 2. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble truet og slengt mer dritt om da jeg konfronterte. Og da gikk disse andre 4 til angrep på meg etterpp. Uansett hva jeg sier så vil de ikke tro på meg. Har gått og stått og tålt dette i noen uker nå og syns det bare blir verre. Anonymkode: d3714...1a7 Vend dem ryggen. Når de ikke engang gir deg muligheten til å forklare deg eller til å tilbakevise løgner, er de ikke verdt det. Finn bedre folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #9 Del Skrevet 2. februar 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da prøver du å dokumentere truslene og løgnene. Når du har gjort det, sender du en melding til vedkommende om at hvis personen ikke gir seg kan han/hun forvente seg en anmeldelse. Det er lovstridig å true andre. Anonymkode: 1b244...fc4 Har dokumentert det og må forholde meg til de andre pga de er familie. Men nå vurderer jeg å flytte fra hele greia. Hadde bare et enkelt spørsmål til en i familien i dag som ikke har hatt noe med den saken å gjøre så ble det bare vridd på og slengt dritt til meg. Så de 4 mener det samme om meg og uansett om jeg spør om andre ting så har alle en negativ holdning til meg nå pga den opprinnelige saken. Anonymkode: d3714...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #10 Del Skrevet 2. februar 2018 17 minutter siden, Lava Anne skrev: Vend dem ryggen. Når de ikke engang gir deg muligheten til å forklare deg eller til å tilbakevise løgner, er de ikke verdt det. Finn bedre folk. Ja jeg reagerer sterkt på at jeg ikke en gang har fått en sjanse. Faren min mener at jeg bare må vente å se, vente på at det roer seg. Men det går på helsa løs må jeg si. Vet ikke hvor mye lengre jeg orker å bo oppi dette. Anonymkode: d3714...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 2. februar 2018 #11 Del Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg reagerer sterkt på at jeg ikke en gang har fått en sjanse. Faren min mener at jeg bare må vente å se, vente på at det roer seg. Men det går på helsa løs må jeg si. Vet ikke hvor mye lengre jeg orker å bo oppi dette. Anonymkode: d3714...1a7 Jeg kom opp i en sånn konflikter da jeg var yngre, men ei venninne ble lei seg da jeg forklarte at jeg syntes det var forferdelig å ikke få lov til å komme med noen forklaring. Vi snakket om det og hun er en av mine beste venner den dag i dag. De andre er vekk - de gadd jeg ikke ha noe med å gjøre, og de unnskyldte seg aldri. Gode venner lytter til hva du har å si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #12 Del Skrevet 2. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg reagerer sterkt på at jeg ikke en gang har fått en sjanse. Faren min mener at jeg bare må vente å se, vente på at det roer seg. Men det går på helsa løs må jeg si. Vet ikke hvor mye lengre jeg orker å bo oppi dette. Anonymkode: d3714...1a7 Er det du som har en fetter som sliter? Hvis det stemmer, så ville jeg ikke brydd meg så mye. De vet nok hva sannheten er,men de velger å "tro" ham siden han er den som sliter mest. Anonymkode: 09d4f...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
El Chupacabra Skrevet 2. februar 2018 #13 Del Skrevet 2. februar 2018 Har ikke bruk for slike personer i livet mitt. Jeg trekker meg unna og fortsetter med mitt, så får bare hønseflokken kakle videre uten meg. Og uansett om det er venner eller familie så bestemmer man selv hvor mye man vil omgås. Jeg har selv tatt avstand til både "venner" og familiemedlemmer pga diverse dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå