Søta Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Hei Lurer på om noen her inne kan hjelpe meg litt... Leter etter bilde av kjolen min på internett - men har problemer med å finne den.... Det er en pronovias kjole, tror det er 2003 modell. Modelo: Henares oro raso real trejido; raso real oro Referencia no1222044 Blir kjempegla dom noen klarer å finne et bilde av den til meg!!!
OleBrumm Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 er det denne : http://www.andelske-svatebni-studio.cz/img...ron/henares.jpg bedre bilde her : http://www.salonnicole.sk/collection/prono...as/henares.html
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Tusen hjertelig takk!!! Den var det - å er den ikke fin???? Vurderer å fjerne båndet under brystene - synes vel at den var finest uten når jeg prøvde kjolen.. men er litt usikker nå - noen synspunkter???
linky Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 en nydelig kjole. syns du må beholde båndet på...
TeddyToria Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Utrolig nydelig kjole... ...men synes også at den var flott med de båndene! Derimot så vet jeg jo ikke hvordan den ser ut uten... Men LEKKER!!! :-)
Miori Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Kjempe flott kjole.. :-D Synes du skal beholde båndene jeg.. men vet jo ikke hvordan det ser ut uten!!!
Gjest Brud2005 Skrevet 10. februar 2005 #9 Skrevet 10. februar 2005 Fin kjole, stemmer i at båndene bør være på...
Olifant Skrevet 10. februar 2005 #11 Skrevet 10. februar 2005 Vakkker kjoler... uten å helt vite hvordan det ser ut så gir jeg en stemme for å fjerne båndene!
Bokalven Skrevet 10. februar 2005 #12 Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville ha fjærnet båndene, ser litt klumpete ut med.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 takk for alle tilbakemeldinger.. Nå synes jo ikke jeg at det er bra bilder på nettet av kjolen i det hele tatt.... Ville ikke trodd at det var en kjole jeg hadde synes var fin. Ser helt annerledes ut når den kommer på føler jeg da.. Når jeg stod i butikken føltes båndet litt klumpete, men jeg har jo ikke prøvd den uten bårndet ennå...Bare løftet det opp. KJolen må syes inn, så det må sprettes opp på sidene, så da får jeg se hvordan den ser ut uten båndet på. Føler meg iallefall som en prinsesse i kjolen!!! Og gleder meg til å gå med den en hel dag!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå