Gå til innhold

Hva er deres erfaring med Enklere liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har nettopp fått meg jobb i Enklere Liv og bare lurer på hva folket syns om butikkene..

Setter pris på svar

Anonymkode: 810f6...a87

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg syns det er en butikk som selger tull som folk egentlig ikke har brukt for.

Skrevet

Jeg er handikappet og er veldig fornøyd med butikken. At det finnes en slik butikk :) Vet også at bestemor er fornøyd 

Anonymkode: 773b6...d86

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Calandria skrev:

Tull og tøys. Kanskje du ikke har bruk for det, men finnes nok mange som har fornøyd :)

Anonymkode: 773b6...d86

• Liker 6
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Calandria said:

Stort sett enig, men handler ett og annet der. Senest en oppblåsbar reisepute til min gamle mor.

Ellers er inntrykket at mye er av dårlig kvalitet, og overpriset.

Endret av T-Rex
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er morsomt å gå der og kikke og av og til så finner jeg også ting jeg har bruk for :) Likevel så har jeg lagt merke til at enkelte av de mindre tingene de selger kan fåes på ebay eller amazon for 20 kr, men blir solgt i butikken til 100+ kr.. 

Anonymkode: ef424...19f

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker butikken, men likte den enda bedre før den ble "populær".

Da fant jeg mange nyttige og praktiske hjelpemidler, mens det nå har blitt slik at mye av de praktiske hjelpemidler har måttet vike plassen for de mer "morsomme" produktene.

Anonymkode: 3f2a5...5c4

• Liker 1
Skrevet

Har blandet erfaring. Jeg kjøpte et par rådyre Gaitline-sko hos dem hvor en av sømmene raknet etter kort tid. Da jeg gikk til butikken for å klage hang dama i butikken seg mest opp i at skoa var skitne og så brukte ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig glad i "lure dingsebumser" og syns ofte at det er artige ting der. :tommelopp: 

• Liker 1
Skrevet

Lett blanding av geniale hjelpemidler og unødvendig ræl. Problemet er at det ofte er vanskelig å vite hvilken av disse kategoriene noe ligger i før man har kjøpt og prøvd. :P

Anonymkode: 30ff1...6e7

• Liker 4
Skrevet
På 2.2.2018 den 11.42, Perelandra skrev:

Har blandet erfaring. Jeg kjøpte et par rådyre Gaitline-sko hos dem hvor en av sømmene raknet etter kort tid. Da jeg gikk til butikken for å klage hang dama i butikken seg mest opp i at skoa var skitne og så brukte ut.

Håper du fikk igjen penger eller klaget til sjefen, jeg jobber på enklere liv og har selv de skoene, de skal vare veldig lenge. Hadde mine i 3 års tid før de ble slitne. 

Anonymkode: ecdf0...8c6

• Liker 2
Skrevet

Mye ræl som kan kjøpes for en brøkdel av prisen på f.eks ebay. Kjøpte selv et sminkespeil som var ordentlig dårlig kvalitet. Skrev en veeldig negativ kundeomtale (saklig og uten banneord) på speilet på nettsiden deres, men den ble tydeligvis slettet. DET gjør ihvertfall at jeg tar alle andre kundeomtaler med ei klype salt, hvis det er sånn at de siler ut og velger selv hvilke kundeomtaler som skal slippes gjennom. 

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du fikk igjen penger eller klaget til sjefen, jeg jobber på enklere liv og har selv de skoene, de skal vare veldig lenge. Hadde mine i 3 års tid før de ble slitne. 

Anonymkode: ecdf0...8c6

Jeg fikk nye sko, men måtte gå tilbake og klage en gang til. Hun jeg snakket med først tok bilde av skoene, og sa hun skulle kontakte leverandøren av Gaitline, men jeg hørte ikke noe mer hverken fra henne eller leverandøren.

Etter to måneder gikk jeg tilbake til butikken for å klage på nytt, og denne gangen fikk jeg helt nye sko. Jeg gjorde meg ganske morsk, og spurte om det var meninga at skoene bare skulle stå til pynt siden det tydeligvis var feil at de så brukt ut.

• Liker 8
Skrevet

Synes det er veldig overpriset der. De har mye lurt som jeg hadde kjøpt om prisene ikke var helt hinsides, som mange andre nevner så er det mye som selges dyrt man kan få tak i på nett eller i andre butikker til en brøkdel av prisen (Nille, europris etc. ikke nødvendigvis ebay).

Anonymkode: 66642...bea

• Liker 3
Skrevet

Overpriset 

Anonymkode: 90208...962

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at man kan få kjøpt praktiske "dingser" som tidligere bare har vært tilgjengelig via hjelpemiddelsentralen. Man trenger ikke være funksjonshemmet eller syk for å like praktiske hjelpemidler.

Når det gjelder Gaitline-skoene som jeg skrev om tidligere, synes jeg ikke de er verd prisen. De er gode, men ikke verd nesten totusen kroner. Jeg får tak i mist like gode sko på sportsbutikker til halve prisen.

• Liker 1
Skrevet

Overpriset, og uørlig forklaring på produktet.

Sto at det var 3 forskjellig grader på varmen (sånn enn til varme føttene), på ikea sto det at det var kun 2, de regnet ikke med 0

jeg bestilte den på enkelere liv for det var 3 grader og betalte mer både fir vare og porto, også visste seg at det var akkurat det samme ikea, never again.

Anonymkode: be0bc...a4d

Skrevet
På 2.2.2018 den 11.30, AnonymBruker skrev:

Hei

Har nettopp fått meg jobb i Enklere Liv og bare lurer på hva folket syns om butikkene..

Setter pris på svar

Anonymkode: 810f6...a87

Jeg synes ansatte i ulike butikker skal holde seg for god til denne typen spørsmål. Det vitner om dårlig dømmekraft fra dem som ansetter å ansette en person som flyr på nettet med denne typen spørsmål like etter ansettelse. 

Og for å svare erlig, mye av det enklere liv selger til blodpris, kan folk gå på ebay og kjøpe til noen få kroner. En prisforsjell på 130/140 kroner på noe som koster under 200 kroner er ekstremt mye. 

Anonymkode: 1fa59...ee1

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte noen ergoballer der og de har vært veldig bra, men litt stiv pris.

Anonymkode: 13a72...ec8

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...