AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 tips? Støvsuger selvsagt og drar over med en eller annen mild såpe.. er det det alle gjør? Er ikke sølt noe i den osv. Anonymkode: b6aa4...15f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Har det blitt røyket innnendørs i den boligen der stolen har stått og/ eller har det vært dyr der, ville jeg opplyst kjøper om dette, i tilfelle allergi. Slike allergener går ikke bort ved støvsuging og ved å tørke over møbelet med en klut. Anonymkode: e8247...fd7
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det blitt røyket innnendørs i den boligen der stolen har stått og/ eller har det vært dyr der, ville jeg opplyst kjøper om dette, i tilfelle allergi. Slike allergener går ikke bort ved støvsuging og ved å tørke over møbelet med en klut. Anonymkode: e8247...fd7 Ingen røyk, men hund har vært på besøk 1 gang Anonymkode: b6aa4...15f
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Regner egebtlig med at allergikere spør da... jeg, som allergiker sjøl, kjøper ikke brukt nettopp av den grunnen. Hyperallergisk mot hund Anonymkode: b6aa4...15f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå