AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Hvis man bruker selvbruning i ansiktet, tetter det igjen porene? Er det større sjanse for å få kviser? Før når jeg renset ansiktet og brukte masse renseprodukter så hadde jeg veldig fet hud og masse kviser. Nå vasker jeg bare ansiktet med vann og ingenting mer. Og nå har jeg ikke noe særlig fet hud og har ikke kviser. Men er veldig utsatt for å få det, og f.eks når jeg skal ha mensen så kan jeg få litt kviser eller litt «styggere» hud. Kan jeg bruke selvbruning i ansiktet da? Anonymkode: 5d76b...b72
Hjertefisk Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Kommer kanskje ann på selvbruneren? Jeg har selvbruner fra st moriz og st tropez og begge gir meg urenheter.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 1 hour ago, Hypnosee said: Kommer kanskje ann på selvbruneren? Jeg har selvbruner fra st moriz og st tropez og begge gir meg urenheter. Hvis du bruker den hurtigvirkende fra st.moriz som bare må være på en times tid (eller mindre hvis du vil det) så går det bra. Ihvertfall for meg. Anonymkode: b481e...37c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Jeg bruker flere typer, men felles for alle er at jeg blander ca 50/50 med en fuktighetskrem når jeg har på I ansiktet, og påfører heller to dager på rad. Det hjelper. Anonymkode: e4522...eed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå