la_luz Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Tenkte å invistere i et solpudder denne våren. Hvordan fungerer det egentlig? -kan man bruke det selvom man er vinter bleik? Noen merker å anbefale (helst fra taxfree på gardermoen :-) )
Gjest Xavia Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Solpudder passer hele året, og det er i daglig bruk hos meg for å freshe opp vinterblek hud. Det kan være lurt å investere i en stor god kost, slik at påføringen blir enkel, og resultatet best. De aller fleste merkene har solpudder, selv sverger jeg til Versace sitt solpudder. Det finnes i flere delikate farger, også er det uten for mye glitter/glimmer, som mange har. Dermed blir resultatet naturlig og fint. Søsteren min har solpudder fra Chanel, og hun synes at det er fantastisk bra.
Gjest Daniella_ Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Sjekk ut Chanel sitt. Jeg bruker det og er veldig fornøyd! Har lyst til å prøve Jane Iredale sitt, men det finnes dessverre ikke på tax-free. :-?
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Min favoritt er Terracotta fra Guerlain.
Annevenn Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Jeg synes Clarins sitt er flott, brukte det i mange år. Nå har jeg kjøpt et rimelig, No7 fra Boots, fordi det var litt lite penger i omløp en stund.... Det var så bra at jeg har brukt opp et, og kjøpt det en gang til! Kanonbra til en rimelig pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå