AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har en BMI på nesten 42... det var ikke planlagt å bli gravid, så jeg ønsker ingen skjennepreken om hvor usunt det er for barnet osv. Jeg vet alt det, og spiser sunt nå. Det jeg imidlertid lurer på er om jeg kommer til å få fin gravidmage, eller om jeg fremdeles kommer til å ha dvask hengemage selv om jeg er gravid? Magen min er B formet nå (google B belly pregnant) og jeg er så redd for at den kommer til å være sånn som gravid også. Noen som har erfaringer? :-) Anonymkode: 974a6...844
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Det er helt klin umulig for noen å spå. Gravidmager kommer i alle størrelser og fasonger, uansett om ho mor nå er overvektig eller slank i utgangspunktet. Anonymkode: 11506...2fc 3
Gjest Solsmil Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Det var nå også en ting å bekymre seg for...
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Det er nok svært individuelt. Men jo mer livmoren vokser og presser seg fremover jo mer vil magen strutte. Men det kommer jo an på hvor mye fett du har på magen også. Du blir nok fin. Anonymkode: 545fe...488
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Mest sannsynlig vil du ha en B-mage hele svangerskapet, men mye kan formes med klær på og gi illusjon av D-gravidmage, da. Anonymkode: 29e78...dce
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 Kommer vel litt an på hvor mye magen vokser også? Min vokste lite, jeg fikk høre i 8. måned at jeg ikke så gravid ut i det hele tatt. (Så vel bare feit ut. ) Anonymkode: 6a40c...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 Jeg var overvektig også (BMI på 32, så ikke like mye som deg, men likevel). Formet magen lott med klærne. Hadde gravideklær tidlig slik at jeg fikk mange lag over magen. Valgte noe stramt innerst. Gjerne sløyfe eller belte over magen. Fikk masse skryt over hvor flott mage/hvor fin jeg var (verre nå, etter jeg har født. Større enn jeg noen gang har vært, og med skikkelig hengemage) Anonymkode: fedf7...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå