Gjest emily123 Skrevet 10. februar 2005 #1 Del Skrevet 10. februar 2005 Hei Kjæresten min ønsker at jeg skal binde ham og gjøre akkurat det jeg vil med ham. Er det noen som har erfaring med dette og har du noen spennende tips.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 10. februar 2005 #2 Del Skrevet 10. februar 2005 www. SMil.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #3 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg hjelper Tusenfryd bittelitt: www.smil-norge.no For øvrig tror jeg du finner ett og annet ved å søke her på KG. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. februar 2005 #4 Del Skrevet 10. februar 2005 www.erotikknett.no har også et par flotte tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #5 Del Skrevet 10. februar 2005 Bruke slipsene hans kanskje? (På slutten av 30 tallet var det mange som hengte seg i slips, men det trenger du ikke fortelle han...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Larsern Skrevet 14. februar 2005 #6 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruk autoritet. Vær streng men øm. Ikke le! Han vil bli kommandert uten at det blir for maskulint. Ingen smerte.. God ledelse! Koze overdoze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå