MammaMums Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 (endret) Kan noen hjelpe meg med tips? Har sett meg litt smack blind nå tror jeg ... alle ser like ut 🙈🙈 tips mottas med takk folkens 💐💐🌸🌺🌸🌸🌼💐💐💐💐💐 Endret 2. februar 2018 av MammaMums
Wonders Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 (endret) Hva mener du med `sånn snack´? Mener du ` slikt prat´? Endret 2. februar 2018 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #3 Skrevet 4. februar 2018 Er det slik klassisk hvor krystallene henger under lysekronen og på armene du ønsker eller en moderne som har prismer i kjeder langs og nedover lysekronen? Dette er vel en halveis klasdisk/moderne lysekrone? https://www.lunelamper.no/products/marielund-o50-krystall-lysekrone-fra-marksljd Du kan jo titte litt på insta? Anonymkode: 20e3f...5cb
Kardinal Skrevet 4. februar 2018 #4 Skrevet 4. februar 2018 Det finnes en på Bohus som er knall fin😊 1
T-Rex Skrevet 4. februar 2018 #5 Skrevet 4. februar 2018 Har du en veldig effektiv ventilator? Jeg har rengjort en gammel krystallysekrone en gang... 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #6 Skrevet 4. februar 2018 1 time siden, T-Rex skrev: Har du en veldig effektiv ventilator? Jeg har rengjort en gammel krystallysekrone en gang... Godt poeng. Veldig godt poeng. Anonymkode: 30d97...3bb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå