AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 Nå er feministene blitt så rabiate at hva kvinner mener og synes bryr de seg ikke om lenger. Anonymkode: d3f41...6d0 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Ingenting skriker feminisme mer enn å ta fra kvinner muligheten til å kunne jobbe. Typisk feminist-logikk. "Hvis jeg ikke er pen nok til å tjene penger på mitt utseende så skal ingen få tjene penger på sitt utseende!!!!". Siden skriker de opp om at kvinner skal få lov til å ha på seg det de vil ha på seg uten å bli trakassert. Typisk feminist-logikk. Anonymkode: d3f41...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Du vet da vel ingenting om det, for du er ikke feminist Anonymkode: 37dc7...bcb 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du vet da vel ingenting om det, for du er ikke feminist Anonymkode: 37dc7...bcb Det er nettopp derfor jeg vet en del om hva feministene faktisk står for heller enn hva de innbiller seg at de står for. Nettopp fordi jeg ikke er blendet av det forvrengte verdenssynet deres der menn er onde og kvinner er gode, samme hva de gjør. Anonymkode: d3f41...6d0 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Jeg følger Formel 1 og annen motorsport tett, Og jeg kan si at 99,9% av alle F1 fans verden over er rasende over denne idiotiske beslutningen. Lesbe-Feminister ødelegger samfunnet. Anonymkode: ee32c...eeb 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #6 Skrevet 2. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er nettopp derfor jeg vet en del om hva feministene faktisk står for heller enn hva de innbiller seg at de står for. Nettopp fordi jeg ikke er blendet av det forvrengte verdenssynet deres der menn er onde og kvinner er gode, samme hva de gjør. Anonymkode: d3f41...6d0 Ergo, du vet ikke en dritt 😂 Anonymkode: 37dc7...bcb 1
herzeleid Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 Det er nok lenge siden feministene i særlig grad representerte kvinners meninger, det et tross alt kun et lite mindretall av kvinner som er feminister. Nettopp derfor ser vi hvordan ingen er så frustrerte over, og nekter å anerkjenne, kvinners valg som feministene, og vi får artige utslag som sinte feminister som demonstrerer og hoier utenfor kinoen mens vanlige kvinner er på vei inn for å se "voldtektsfilm". Derfor er det særlig synd at mange menn virker å bli sint på kvinner for det feminister gjør, fordi de aller fleste kvinner er fornuftige, og ikke feminister. Sitat Feministene utgjør elleve prosent av befolkningen: fire prosent for menn, og 19 prosent for kvinner. https://www.dagbladet.no/kultur/feminismens-overdrevne-kroppsfokus/60211752 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #8 Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ergo, du vet ikke en dritt 😂 Anonymkode: 37dc7...bcb Så du mener at det å nekte kvinner å jobbe i enkelte yrker er bra? "Her har feminismen virkelig gjort fremskritt! De har jaggu nektet kvinner å jobbe med noe de har lyst til" Av og til (ganske ofte faktisk) lurer jeg på om feminister tror at andre kvinner er barn. At vi trenger noen til å bestemme for oss. Anonymkode: 29355...a67 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #9 Skrevet 2. februar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg følger Formel 1 og annen motorsport tett, Og jeg kan si at 99,9% av alle F1 fans verden over er rasende over denne idiotiske beslutningen. Lesbe-Feminister ødelegger samfunnet. Anonymkode: ee32c...eeb Oss lesbiske har faktisk ingenting i mot fine damer Anonymkode: 5ee43...e4d 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #10 Skrevet 2. februar 2018 Du vet at det finnes menn som ønsker at fattige skal betale mer skatt så de selv kan betale mindre og tjene mer? Disse kvinnene ønsker å delta på disse begivenhetene fordi det ofte er store mynt fra rike mennesker som faller på dem. De driter i likestilling, kvinnens rolle eller andre saker som handler om rettferdighet. De vil ene og alene sikre egen "inntekt", egen mulighet til å snylte på kåte menn som spanderer dyr vin og glitrende smykker. At de bannlyser denne form for kvinnelig pynt er i mine øyne positivt. Det betyr at kvinner blir litt mindre sett på som bruksgjenstander og pynt. Selv om noen kvinner ønsker å bli brukt slik at de kan tjene mye penger på desperate menn som ikke får seg noe om de ikke er rike, betyr ikke det at kvinner som helhet ønsker sende et signal om at majoriteten av dem er slik. Anonymkode: 83063...099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå