Gå til innhold

Hvordan reagerer dere når personer dere ser ned på/misliker, plutselig endrer væremåte og løfter sitt omdømme?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere ser at personen etterhvert begynner å ta hverdagen med storm, og venner fra kretsene deres får stadig mer sansen for vedkommende. Ja, de går så langt som å plutselig bli venner med h*n. 

Hvordan reagerer /tenker dere da? :) Det er åpenbart at personen har lagt seg i selen, og spesialisert seg på nok psykologi til å vinne andre rundt seg. 

Anonymkode: 1ed31...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere ser at personen etterhvert begynner å ta hverdagen med storm, og venner fra kretsene deres får stadig mer sansen for vedkommende. Ja, de går så langt som å plutselig bli venner med h*n. 

Hvordan reagerer /tenker dere da? :) Det er åpenbart at personen har lagt seg i selen, og spesialisert seg på nok psykologi til å vinne andre rundt seg. 

Anonymkode: 1ed31...d47

Folk forandrer seg, er det ikke bra da at h*n endrer seg til det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker fint for dem. Ser ikke hvorfor dette er noe å tenke på, de har vel innsett at ting må gjøres for å forbedre eget liv og relasjoner med andre. Jobber selv med å bli en bedre versjon av meg selv, og det føles godt!

Redd for at vennene dine skal like dem mer enn de liker deg?

Anonymkode: 0de35...21f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min gjorde det og gjør det fortsatt, jeg var såret i mange år, og nå har jeg fått nok, og vil ha minst mulug med han.

Anonymkode: b1da8...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...