Miaa8 Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg var nylig på date med en fyr. Før snakket vi daglig. Etter daten kontakter ham meg aldri. Jeg må alltid starte opp samtalen, og han svarer kun kort. Eller så glemmer han å svare meg Dette har virkelig gått på selvtilliten min. Vet ikke hva jeg skal gjøre
sjonkelrolf Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Bruk heller tiden din på noe fornuftig enn å kaste bort tiden på en som åpenbart ikke er interessert...
winnie89 Skrevet 2. februar 2018 #4 Skrevet 2. februar 2018 Det er bedre for selvtilliten din å droppe han. Ikke la et ukjent person ha den makten over deg. 1
Sykkelkopp Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 Hæ? EN fyr som ikke vil date deg og så ødelegger det selvtillitten din? Velkommen til den virkelige verden 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #6 Skrevet 2. april 2018 On 1.2.2018 at 10:33 PM, Miaa8 said: Jeg var nylig på date med en fyr. Før snakket vi daglig. Etter daten kontakter ham meg aldri. Jeg må alltid starte opp samtalen, og han svarer kun kort. Eller så glemmer han å svare meg Dette har virkelig gått på selvtilliten min. Vet ikke hva jeg skal gjøre He is just not that into you. Anonymkode: b7cca...b4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå