Theo Skrevet 9. mai 2005 #21 Skrevet 9. mai 2005 ligge på magen. Hender under haka. Løft oppog strekk deg ut (søk utover). Løft opp ti cm. hold. Ned. Ganger femten. Ganger tre-fire. Hjelper dette egentlig noe særlig? Jeg synes det blir så lite belastning. Har du tips til å gjøre det mer effektivt?
Mathias Skrevet 10. mai 2005 #22 Skrevet 10. mai 2005 Hjelper dette egentlig noe særlig? Jeg synes det blir så lite belastning. Har du tips til å gjøre det mer effektivt? Ryggen trenger utholdenede styrke. Er ikek noe poeng i å trene maksstyrke på ryggstrekkerne? Saken er jo at de skal klare en hel dag med den svaiende kroppen din..
Theo Skrevet 10. mai 2005 #23 Skrevet 10. mai 2005 Ryggen trenger utholdenede styrke. Er ikek noe poeng i å trene maksstyrke på ryggstrekkerne? Saken er jo at de skal klare en hel dag med den svaiende kroppen din.. Ryggen min er for kort til å svaie - for tenk. Neida, men jeg skjønner jo det - men det er måte på, da. Jeg føler ikke at det gjør noen effekt. Men mulig det er innbildning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå