Gå til innhold

Konisering igår, blør ikke idag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble konisert igår, blødde litt, men bare når jeg var på do. Ingenting i bindet, verken igår eller inatt. Har ikke blødd noe idag heller, bare bittelitt brun utflod. Har fått inntrykket at det er vanlig å blø 1-2-3-4 uker så jeg synes dette er litt rart og blir selvfølgelig litt bekymra. Andre som hadde det sånn?

Kan jo godt hende jeg tar "gleden" på forskudd og begynner å blø som en foss imorgen... Vi vet jo alle hvordan det lunefulle kvinneunderlivet fungerer :raven:

Anonymkode: 2ea36...628

Skrevet

Jeg blødde ingenting. Bare når skorpen falt av en-to ukers tid senere, så kom det en lett blødning :) 

Anonymkode: 68f84...449

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blødde ingenting. Bare når skorpen falt av en-to ukers tid senere, så kom det en lett blødning :) 

Anonymkode: 68f84...449

Sånn var det på meg også, etter 10 dager ca. 

Anonymkode: 5bcf8...683

Skrevet

Føles bare litt rart å skulle blø mindre ved dette inngrepet enn ved celleprøve og biopsi. Men får vel bare være glad for det da! 

TS

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi vet jo alle hvordan det lunefulle kvinneunderlivet fungerer :raven:Anonymkode: 2ea36...628

Kanskje du har et snilt underlig akkurat nå? Tenk gode tanker og vær glad for at det er slik det er? :) 

Anonymkode: dd77a...095

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du har et snilt underlig akkurat nå? Tenk gode tanker og vær glad for at det er slik det er? :) 

Anonymkode: dd77a...095

Jepp, frykten er jo bare at jeg slår meg til ro med ingen blødning, går på tur eller noe og så BOOM så skjer det. Men, jeg går med bind enn så lenge så får jeg nå bare se an. Er ikke vant med at underlivet mitt er så snilt ;) 

TS

Gjest Uhumskheter
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Føles bare litt rart å skulle blø mindre ved dette inngrepet enn ved celleprøve og biopsi. Men får vel bare være glad for det da! 

TS

Blør du når du tar celleprøve??

Blødde ikke ved biosien,men blødde i 2-3 dager etter koniseringen, de måtte ta mere enn hva som er vanlig på meg, og så ca 2 dager etter at skorpen falt ut blødde jeg bittelitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...