AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Er altså en vaskemaskin som er et par måneder gammel (toppmatet) som bråker skrekkelig mye under sentrifugeringen på slutten av vaskinga. Den verken rister eller hopper, den står helt stille, men det høres ut som om en stor stein som kastes rundt omkring inni maskina.. Helt grusomt Selve vaskemaskinen mener jeg står i vater, men gulvet er litt skjevt - kan det ha noe med saken å gjøre? Vurderte å justere høyden på beina på den ene siden sånn at den ville stå "rett", men siden det er gulvet som er skjevt blir vel det feil? Hjelp, hva skal jeg gjøre? Tør ikke vaske klær i tilfelle jeg ødelegger maskina Anonymkode: f48a8...2da
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Har du huska å ta ut fraktsikringene? Og selvfølgelig må du regulere maskina så den står rett. Anonymkode: 249dd...d1c 3
2shy Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Man får kjøpt knotter man kan ha under maskina, det demper lyd veldig!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du huska å ta ut fraktsikringene? Og selvfølgelig må du regulere maskina så den står rett. Anonymkode: 249dd...d1c Disse to tingene løser antakelig problemet. Transportsikringene finner du antakelig på baksiden. På min maskin var de så vidt jeg husker i form av store, hvite plastdingser som skulle skrus ut. Og vaskemaskiner skal vatres opp så selve maskinen står i vater, ikke justeres parallelt med gulvet. Gummiknotter e.l. å ha under bena kan nok dempe lyd en del, men om disse to tingene ikke er på plass hjelper de nok ikke så mye. Anonymkode: e1b74...631 3
2shy Skrevet 2. februar 2018 #5 Skrevet 2. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse to tingene løser antakelig problemet. Transportsikringene finner du antakelig på baksiden. På min maskin var de så vidt jeg husker i form av store, hvite plastdingser som skulle skrus ut. Og vaskemaskiner skal vatres opp så selve maskinen står i vater, ikke justeres parallelt med gulvet. Gummiknotter e.l. å ha under bena kan nok dempe lyd en del, men om disse to tingene ikke er på plass hjelper de nok ikke så mye. Anonymkode: e1b74...631 Enig i dette. Tok utganspunkt at maskinen faktisk var i vater, slik jeg tolket at den var.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå