AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Hadde du syns det var praktisk og slippe? Anonymkode: 5d907...53e
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 En ting er sikkert om menn hadde født barn så ville aborter skutt i været. Ingen ville nektet noen å ta abort. Anonymkode: 25648...9ac 7
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 JA, for guds skyld JA, det hadde vært flott. Men som over meg sier, abort hadde nok hvert en hverdagsgreie, og fritt frem langt ut i svangerskapet. Samt lenger permisjon og sykehusopphold, - blir det værre enn pjuskesyke så må man vel være døden nær. 🙈 Anonymkode: 95c28...194 8
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Altså, hvis alt som skulle til for at det skulle bli barn var at jeg kom, og jeg hadde tilgang til kondom, så ja, lett. Skulle ønske jeg slapp å være parten som bar et barn i ni måneder av livet mitt og måtte gjennom en smertefull fødsel på slutten av saken. Anonymkode: 00a51...69c 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Menn hadde aldri klar det, de hadde ikke taklet smerten. Anonymkode: 74d25...8a9 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 Nei, jeg ser på meg selv som heldig som får være gravid, føde og amme barnet. Det jeg skulle ønske menn tok over, eller ønsker det egentlig ikke på noen, er mensen. Anonymkode: 346db...99a 6
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde du syns det var praktisk og slippe? Anonymkode: 5d907...53e Yes, please! Anonymkode: 9a4ec...9fa 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #10 Skrevet 2. februar 2018 Er ikke svangerskapet i seg selv som er det "verste", men å ha store plager i forhold til menstruasjon og måtte være avhengig av å ta hormonprevensjon med dets bivirkninger helt frem til overgangsalderen. Svangerskap går jo over etter ikke så alt for lang tid, men menstruasjonen og dets plager varer jo i en mannsalder. Anonymkode: c1a87...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #11 Skrevet 2. februar 2018 Ja, jeg kunne gjerne tenkt meg det, men da tror jeg også samfunnet hadde sett veldig annerledes ut. Anonymkode: 78b3a...07d 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #12 Skrevet 2. februar 2018 Ja takk! Kroppen min blir aldri "min" igjen etter svaangerskap. Bytter gjerne bort strekkmerker, underlivsrift, vondter og dratt mageskinn mot muligheten til å ha seg en gang å så kunne være helt meg selv.. Anonymkode: b2a50...56f 2
Gjest N-Nøff Skrevet 2. februar 2018 #13 Skrevet 2. februar 2018 Aldri i verden!!! Det er en unik, magisk opplevelse. En viktig del av svangerskapet, og det å knytte bånd til babyen. Noen leger osv mener t.o.m at smerteb er viktig for "bondingen" mellom mor og barn. Teorien går ut på at det frigjøres endel hormoner i hjernen og kroppen under en fødsel, noe som hjelper moren å "forelske seg" i barnet sitt etter fødselen.
Gjest N-Nøff Skrevet 2. februar 2018 #14 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja takk! Kroppen min blir aldri "min" igjen etter svaangerskap. Bytter gjerne bort strekkmerker, underlivsrift, vondter og dratt mageskinn mot muligheten til å ha seg en gang å så kunne være helt meg selv.. Anonymkode: b2a50...56f 🙄 og du er ikke deg selv fordi kroppen sin har strekkmerker? Seriøst?
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #15 Skrevet 2. februar 2018 58 minutter siden, Neinøff skrev: Aldri i verden!!! Det er en unik, magisk opplevelse. En viktig del av svangerskapet, og det å knytte bånd til babyen. Noen leger osv mener t.o.m at smerteb er viktig for "bondingen" mellom mor og barn. Teorien går ut på at det frigjøres endel hormoner i hjernen og kroppen under en fødsel, noe som hjelper moren å "forelske seg" i barnet sitt etter fødselen. Det tilsvarende ville da vært tilfellet for menn. For meg hadde det vært helt greit. Jeg synes menns posisjon som far jevnt over virker mye bedre - de mister ikke seg selv i foreldrerollen, holder sitt tidligere liv mer "gående" samtidig som de har fordelene ved å være forelder. Anonymkode: 78b3a...07d 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #16 Skrevet 2. februar 2018 Skulle ønske jeg var mann jeg, det virker så utrolig enkelt og bedagelig. Ingen krav, ikke noe ansvar. Anonymkode: e1933...209 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #17 Skrevet 2. februar 2018 5 minutter siden, Neinøff skrev: 🙄 og du er ikke deg selv fordi kroppen sin har strekkmerker? Seriøst? Det sto vel flere ting enn strekkmerker... Jeg er helt enig. Skulle gjerne hatt min gamle kropp tilbake igjen og latt mannen føde. Anonymkode: 63217...5ba 2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 2. februar 2018 #18 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske jeg var mann jeg, det virker så utrolig enkelt og bedagelig. Ingen krav, ikke noe ansvar. Anonymkode: e1933...209 Et av de mest idiotiske innlegg som er skrevet på KG.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #19 Skrevet 2. februar 2018 Omg nei!! Å føde er det kuleste, mest fantastiske jeg noensinne har gjort!! 😍 😍 Jeg gleder meg sykt til neste gang, og kunne gjort det som heltidsjobb jeg altså. <3 Jeg synes synd på alle som ikke får prøve dette minst en gang i livet. Jeg elsker å være gravid, amming og å være en tilknytningsorientert Mamma! 😍 Anonymkode: 00981...cfa
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #20 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er ikke svangerskapet i seg selv som er det "verste", men å ha store plager i forhold til menstruasjon og måtte være avhengig av å ta hormonprevensjon med dets bivirkninger helt frem til overgangsalderen. Svangerskap går jo over etter ikke så alt for lang tid, men menstruasjonen og dets plager varer jo i en mannsalder. Anonymkode: c1a87...8e8 Dette er vel helt individuelt. For noen er det å gravid et helvete med plager (tenk de som kaster opp hele døgnet i 9 mnd). Ikke alle har plager med mens heller. Anonymkode: f199a...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå