AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #22 Skrevet 4. februar 2018 2 minutter siden, CaramelDevil said: Prøv å ha barn i tillegg. Haha ja det hadde jeg IKKE greid for å si det sånn! Anonymkode: 10493...dcf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #23 Skrevet 4. februar 2018 Jeg pleide å lese gjennom hele dagen så jeg ikke fikk så mye fritid, men f.o.m neste uke så skal jeg endre på dette. Skal lese fra 9-4/5 mandag til fredag, ha fri på kvelden og bruke bare et par timer i helgen på å lese. Anonymkode: c28e6...985
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #24 Skrevet 4. februar 2018 Min hverdag som student var veldig lite organisert. Gikk sjeldent på forelesninger så det meste var individuell lesing og oppgaveløsing. Gjorde det både på dagen og på kvelden, og ofte om natten... Men alt i alt brukte jeg mindre tid på studier enn en fulltids jobb.. Jobbet 40% ved siden av studiene og føler likevel jeg hadde mer fritid da enn jeg har nå som jeg jobber 100%. Føler jeg har mer HELG nå da, i studietiden så var ofte helgene tid jeg brukte tli å catche opp på oppgaver, jobbe et ekstra skift osv. Om du har studert 5-8 timer på dagtid så er det ikke bra å tenke at du skal klare å konse like bra på kveldstid, det er viktig med litt hvile også og annen stimuli enn bare studiene. Er man for trøtt og sliten når man leser så sitter også stoffet dårligere er min erfaring. Anonymkode: 68788...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå