Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker sikkert kjempe teit og spørre slik her, men jeg er villig til å ta imot all hjelp jeg kan få. 

Jeg har fremdeles følelser for en fyr jeg har hatt kontakt med. Jeg lot meg styre av frykt. Jeg ser ikke nødvendigvis at det lett kan bli et forhold. Men han kunne blitt en god venn. Jeg har laget et bilde av oss i hodet mitt og har nå kjærlighetssorf over noe som ikke har skjedd. Hadde jeg møtt han igjen så hadde de kanskje forsvunnet eller fått forelskelsen bekreftet. (har sett/møtt han Irl altså).  

Men noen som kan "se" hva han tenker om meg nå?  vil han at jeg skal ta kontakt?  Er han likegyldig eller har jeg såret han?  

Det river i hjertet mitt å tenke på han. Kan du "se" hvorfor jeg føler meg slem? 

Anonymkode: 723a7...989

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så ille at det går seg utover livskvaliteten min 24/7 :(

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du finne noen å snakke med om dette? En god venninne, et familemedlem og/ eller en psykolog? :hug:

Anonymkode: 95723...1e2

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du finne noen å snakke med om dette? En god venninne, et familemedlem og/ eller en psykolog? :hug:

Ja og nei. Kan ikke bruke venninner som psykologer hele tiden. Noen av de vet om dette ja. Men jeg kan ikke prate hull i hodet på dem om det. 

Skrevet

Ja og nei. Kan ikke bruke venninner som psykologer hele tiden. Noen av de vet om dette ja. Men jeg kan ikke prate hull i hodet på dem om det. 

Kan du snakke med en psykolog om det?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du snakke med en psykolog om det?

Senere :)) takk :)

• Liker 1
Skrevet

Begynn med en time hos fastlegen der du forteller om hvordan du har det. Fastlegen kan gi deg støtte- og hjelpesamtaler, dersom du ikke har en psykolog å snakke med.

• Liker 1
Skrevet

For å få vite hva den mannen tenker og hva han ønsker, må du spørre han.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For å få vite hva den mannen tenker og hva han ønsker, må du spørre han.

Ja jeg vet. Men jeg føler ikke det er helt riktig nå men det er mulig jeg er en crowd..? 

Jeg skulle bare ønske noen kunne evt "se" om angsten er der av en grunn... Eller om den nok en gang er min fiende..

Skrevet

Ja jeg vet. Men jeg føler ikke det er helt riktig nå men det er mulig jeg er en crowd..? 

Jeg skulle bare ønske noen kunne evt "se" om angsten er der av en grunn... Eller om den nok en gang er min fiende..

Hva har du angst for?

Kan du ta kontakt med han og spørre om dere skal møtes?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du angst for?

Kan du ta kontakt med han og spørre om dere skal møtes?

Jeg har rett og slett ikke lyst til det akuratt nå :(

Skrevet

Jeg har rett og slett ikke lyst til det akuratt nå :(

Jeg forstår. Jeg tenkte hvis du ønsket å komme i kontakt med han nå. Prøv å få en profesjonell (lege eller psykolog) å snakke med så snart som mulig. Det er ikke bra for deg å gå å ha det slik som du beskriver.

Skrevet

Jeg forstår. Jeg tenkte hvis du ønsket å komme i kontakt med han nå. Prøv å få en profesjonell (lege eller psykolog) å snakke med så snart som mulig. Det er ikke bra for deg å gå å ha det slik som du beskriver.

Nei jeg vet :(( det er som om jeg tror han er tankeleser i perioder og blir sint på ham for at han ikke tar kontakt. Men jeg vet jo at dersom han er intressert så er han like redd for at jeg skal synes han er masete.. Ellers har han rett og slett bare gått videre. Uten at jeg vil innse det. Jeg angrer i det minste på at jeg ikke til sjansen mens den bød seg. Tidligere har jeg hatt det slik.og. Og da hjalp det å møte mannen over tid slik at jeg innså at han var feil. Så fikk jeg følelser for han her. 

Jeg har hatt følelser for han siden slutten av 2016. :'( og jeg skammer meg over det. Jeg er den typen som sjelden forelsker meg, men jeg faller så hardt når jeg gjør det. :(

Jeg trodde de var i ferd med å gå over, men de kan plutselig blusse igjen. Han har tatt kontakt, men jeg har vært redd jeg la for mye i det og... 

Det mest behagelige er jo å tro at når man har følelser slik jeg har så ligger det i luften mellom oss, men dette aner jeg jo aldri om stemmer. Det hadde nesten vært bedre om ballen var hos ham :/ 

Skrevet

Så jeg håper bare at noen evt kan "se" om det er noe der.. 

Skrevet

Jeg tror ikke du trenger en klarsynt, du trenger å snakke med den du er forelsket i. Face your fears, du har ingenting å tape på det.

• Liker 3
Skrevet
På 1.2.2018 den 20.54, AnonymBruker skrev:

Virker sikkert kjempe teit og spørre slik her, men jeg er villig til å ta imot all hjelp jeg kan få. 

Jeg har fremdeles følelser for en fyr jeg har hatt kontakt med. Jeg lot meg styre av frykt. Jeg ser ikke nødvendigvis at det lett kan bli et forhold. Men han kunne blitt en god venn. Jeg har laget et bilde av oss i hodet mitt og har nå kjærlighetssorf over noe som ikke har skjedd. Hadde jeg møtt han igjen så hadde de kanskje forsvunnet eller fått forelskelsen bekreftet. (har sett/møtt han Irl altså).  

Men noen som kan "se" hva han tenker om meg nå?  vil han at jeg skal ta kontakt?  Er han likegyldig eller har jeg såret han?  

Det river i hjertet mitt å tenke på han. Kan du "se" hvorfor jeg føler meg slem? 

Han har skuffelse over at du valgte å ikke treffe han når du hadde mulighet. 

Du var usikker og dvelet. Lot være å treffe han/ta kontakt. Derfor føler du deg "slem".

Dette kan rettes opp i. Ta kontak, med forslag til et konkret treff. Ikke bare spør generelt ala hvordan går det osv.

Anonymkode: 607e6...c76

• Liker 3
Skrevet

Jeg har lagt litt kort på deg, men det er klart at det er mye som ligger og ulmer hos deg her? Trenger ikke kortene for å se det.

Men du har det ikke så bra. Du er langt nede, men herifra blir det bedre. Du må rett og slett bare reise deg opp og prøve å samle deg og lære av det som du har gjort feil. Vær intellektuell, og ikke se på deg selv som martyr eller "stakkars meg" 

Anonymkode: c7643...86f

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt litt kort på deg, men det er klart at det er mye som ligger og ulmer hos deg her? Trenger ikke kortene for å se det.

Men du har det ikke så bra. Du er langt nede, men herifra blir det bedre. Du må rett og slett bare reise deg opp og prøve å samle deg og lære av det som du har gjort feil. Vær intellektuell, og ikke se på deg selv som martyr eller "stakkars meg" 

Anonymkode: c7643...86f

Han tok kontakt i går. Og jeg var imøtekommende. Håper vi kan treffes. Eller at jeg kan få ordnet det mellom oss. Ikke ved at vi nødvendigvis blir sammen altså, men i det minste få et mer avslappet forhold og bli venner. Jeg vet ikke hva kortene sa.. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han tok kontakt i går. Og jeg var imøtekommende. Håper vi kan treffes. Eller at jeg kan få ordnet det mellom oss. Ikke ved at vi nødvendigvis blir sammen altså, men i det minste få et mer avslappet forhold og bli venner. Jeg vet ikke hva kortene sa.. 

Hadde jeg rett i spåingen?

Jeg var den første som spådde deg i tråden.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg rett i spåingen?

Jeg var den første som spådde deg i tråden.

Du som mener han er skuffet? Jeg har ikke spurt han om det :) så jeg vet ikke. Jeg håper jeg finner ut av dette og at det kan ordne seg i nærmeste fremtid. Så jeg kan gå videre og føle at det er fred i dette kapittelet. :) takk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...