Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 8 dpo og de to siste dagene har puppene plutselig fått en slik ilende og brennende følelse (jeg kjenner vanligvis aldri noe i puppene når mensen er på vei). I tillegg føler jeg at jeg har kjent denne følelsen før (prøver på barn nummer 2). Det har også murret og stukket der nede nesten kontinuerlig siden eggløsning. Som om det er noe på gang.

Åååååå...dette er så spennende. Men det er vel litt tidlig å teste? Håper jeg ikke blir skuffa.

Anonymkode: ebaae...05a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test!! Hehehe.. altfor spennende til å ikke teste! 

Skrevet

Jeg får brenne av en test i morgen tidlig:fnise: 

Skrevet

Så spennende! Krysser fingrene for to streker!! 

Skrevet
12 minutter siden, Ede skrev:

Så spennende! Krysser fingrene for to streker!! 

Takk:hjerte: Den jeg tok i dag tidlig var dessverre blendahvit. Men det er vel håp ennå? 

Det rare er at puppene føles så rare. Kjennes akkurat likt som da jeg hadde brystspreng med forrige barn. Derfor jeg fikk slik en følelse om at det muligens gikk/går veien denne prøveperioden. Jeg får vel teste igjen om noen dager. IKM er førstkommende tirsdag, så er tidlig ennå. Sist fikk jeg svak strek først på IKM, men kan ikke huske om jeg testet tidligere enn det.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk:hjerte: Den jeg tok i dag tidlig var dessverre blendahvit. Men det er vel håp ennå? 

Det rare er at puppene føles så rare. Kjennes akkurat likt som da jeg hadde brystspreng med forrige barn. Derfor jeg fikk slik en følelse om at det muligens gikk/går veien denne prøveperioden. Jeg får vel teste igjen om noen dager. IKM er førstkommende tirsdag, så er tidlig ennå. Sist fikk jeg svak strek først på IKM, men kan ikke huske om jeg testet tidligere enn det.

Kjenner to stykker som fikk kjempevonde bryster og misstenkte graviditet. Begge testet negativt. Symptomene ga seg ikke så de testet igjen og da var den positiv. Prøver ikke å gi deg falske forhåpninger, negativ test er jo ikke et godt tegn, men det er faktisk fortsatt håp! 

Skrevet
36 minutter siden, Ede skrev:

Kjenner to stykker som fikk kjempevonde bryster og misstenkte graviditet. Begge testet negativt. Symptomene ga seg ikke så de testet igjen og da var den positiv. Prøver ikke å gi deg falske forhåpninger, negativ test er jo ikke et godt tegn, men det er faktisk fortsatt håp! 

Da krysser jeg fingrene for at jeg bare var litt tidlig ute med testingen. Dette kommer til å bli en laaaang helg:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...