Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Okay, her er min søknad til englene:

Hei, jeg heter Nina og er 22 år gammel. Jeg er som regel glad og full av liv og futt, og står sjelden stille. Armer og bein fyker til alle kanter når jeg forteller ting, og jeg har alltid noe å fortelle. Er jeg skikkelig glad, så hopper jeg. Jeg er veldig snill, og glad i å være der for venner og familie, eller folk som bare krysser min vei i livet.

Har dere behov for en hoppe-sjef i englelaget? Eventuelt en gledeshopper?

Ser frem til hyggelig svar!

Mvh

Ninakanin

Skrevet

ÅÅÅ så artig nå kommer englene tilbake :hoppe:

Koldbruna

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hoppestatus:

Nå er jeg hos min verdens beste dj-venn, og han gjør at engelen hopper mer enn normalt!

Høy hoppefaktor onsdag kveld på vestlandet med andre ord!

:hoppe:

-Hoppesjefenegelen.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Kan noen analysere hva jeg egentlig skrev for noe der? Hoppesjefe..eh..hæ?

Gjest Ninakanin
Skrevet

"hai, jai ej en negel!"

:ler:

Eller var det neglen, som i tåtengl?

AAAH, I did it agaaaain!!!

Skrevet

Er litt slækk i dag, så jeg orker ikke så mye gøy. Legger meg heller på noen pledd og slurper pæresaft,jeg. Og overlater sprellene til andre i dag.

Skrevet

Legger meg ved siden av Lompa på bassengkanten og slurper pærebrus :perebrus: . Kan ikke tenke meg noe bedre å ta meg til denne torsdagskvelden! :P

Skrevet

Godt med selskap, Væren!

Herlig å bare krølle seg sammen med litt pæresaft (eple/pæresaften fra Lerum),under et pledd og bare slarve om løst og fast på sånne dager som i dag.

Skrevet

Inspirert av sjokolade-trådene, setter jeg meg ned ved bassengkanten med sjokoladesmelter`n min og eksperimenterer med pærekonfekt. Mørk sjokkis,lys sjokkis, hvit sjokkis, mørk blandet med hvit i delikate striper og krusseduller,saftige pærebiter dyppet i sjokkis, med eller uten marsipan,med eller uten nougat, noen med begge deler. Pære dyppet i sjokkis og rullet i nøtter.

Andre ideer? Eller noen som bare har lyst på sjokoladefondue og pærebrus?

Skrevet

Høres jammen godt ut med Pærebrus og sjokoladefondue da...

Skrevet

Det var da voldsomt så få engler som er her for tida, da?

Skrevet

var bare litt opptatt med pærene.. Men jeg er da her innimellom å ser til dere.. Husk vi trenger noen til å plukke pærer.. litt kjedelig å stå her aleine..

Gjest Ninakanin
Skrevet

I dag er det fredag, og det er egentlig en fin pærebrus-dag tror jeg. Men i morgen, daaaaa smeller det for hoppesjefen!! :perebrus:

Gjest Anonymous
Skrevet

For gjørmebryteengelen ble det en rolig

lørdag, mest trolig fordi det er tomt for

åærebrus her... :cry:

Skrevet

Siden der er for lite pærer til å lage pærebrus så har jeg funnet ut at jeg i allefall vil gjøre en innsats og plukker pærer og gullepler slik at pærebrusn vår kan lages.

Flere som hjelper til??

Ellers så er det masse bamsemums igjen.

Koldbruna

Skrevet

Hva ellers kan man bruke en søndag til enn å plukke pærer?

Jeg er med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...