Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #61 Skrevet 13. februar 2005 Tattaaaaaa, damer, idag er det morsdag og som de lystige vi er, feirer vi oss selv meg å gå rett på reparasjon med sjokoladekake og pærecider..... Tex -Bridezillaengel
Gjest Lompa Skrevet 13. februar 2005 #62 Skrevet 13. februar 2005 Sjokolade OG pærekake...?Hmmmmmm...*løper på kjøkkenet fgor å prøve ut ideen* Risikotillegg til de som stiller som prøvekanin på denne!
koldbruna Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #63 Skrevet 13. februar 2005 sjokoladekake og pærecider høres godt ut.Tror jeg slenger meg på den jeg også.. Ellers så er det så artig at vi er samlet igjen.. Alle Ha en Flott Morsdag(selv om jeg ikke feirer det) Koldbruna
Væren Skrevet 13. februar 2005 #64 Skrevet 13. februar 2005 Kaster meg over den nykomponerte morsdags-menyen! Jippi, dette smakte godt, dere! Hvorfor har ingen kommet på dette før???
Gjest Gjesta Skrevet 13. februar 2005 #65 Skrevet 13. februar 2005 Jeg har ihvertfall tenkt å gafle innpå, jeg har akkurat kommet hjem fra en iherdig Tripptrapp time og tre km på tredemølle...... *god samvittighet*
koldbruna Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #66 Skrevet 14. februar 2005 og alle har kommet seg etter helgen?? Tror det fortsatt er litt sjokoladekake,bamsemums og kanskje litt drikke enda igjen også.Ved bassengkanten. Koldbruna
Gjest Lompa Skrevet 14. februar 2005 #67 Skrevet 14. februar 2005 Så surt som det blåser i dag, tror jeg heller jeg satser på å friste med varm sjokolade og nystekt pærekake med krem...
Væren Skrevet 14. februar 2005 #68 Skrevet 14. februar 2005 Den takker jeg ja til, Lompa! Hørtes herlig ut! Er hjemme i dag med sykt barn og trenger noe godt!
Gjest baby-E Skrevet 15. februar 2005 #69 Skrevet 15. februar 2005 Hva med en bartender engel? Tror du du klarer å lage pære daiquiri? For her går alt soms kal ned i pærer! den er grei! Fra nå av er jeg bartender-engel, som er spesialist på pære daiquiri!
Gjest Lompa Skrevet 18. februar 2005 #70 Skrevet 18. februar 2005 En pære-daquiri kunne sikkert smakt nå.... Og pære belle helene... Pærer bakt i ovn,med sjokomintsaus Pæregrøt med et lett kaneldryss Pæresmoothie Innbakte pærer
Gjest Hel Skrevet 18. februar 2005 #71 Skrevet 18. februar 2005 Føler meg litt dum her.. hva er dette?
Gjest Hege Skrevet 18. februar 2005 #72 Skrevet 18. februar 2005 Hmm..jammen er det liv i engleskaren enda! Koselig! *mimre* (Skal hilse fra Misha! )
Gjest Lompa Skrevet 20. februar 2005 #73 Skrevet 20. februar 2005 *Titter meg rundt og undres på hvor alle er hen? ute og plukker pærer?* "Kor e` alle englane....?"
Ingeborg Skrevet 20. februar 2005 #74 Skrevet 20. februar 2005 *Titter meg rundt og undres på hvor alle er hen? ute og plukker pærer?* "Kor e` alle englane....?" Her er en engel! en jobbe-alt-for-mye-journalistengel...
Gjest Lompa Skrevet 21. februar 2005 #75 Skrevet 21. februar 2005 Her er en engel! en jobbe-alt-for-mye-journalistengel... Å nei! En Se og Hør-balrog i engel-forkledning! *Setter opp mafia-tryne og ser skummel ut; INGEN KOMMENTAR!*
Ingeborg Skrevet 21. februar 2005 #76 Skrevet 21. februar 2005 Å nei! En Se og Hør-balrog i engel-forkledning! *Setter opp mafia-tryne og ser skummel ut; INGEN KOMMENTAR!* Håh, bare vent til jeg har gravd fram alle hemmelighetene dine ved å snakke med alle vennene dine! Da skal nok menighetsbladet bli samtaletema rundt englebassenget...
Veslejenta Skrevet 22. februar 2005 #77 Skrevet 22. februar 2005 Duskevifterengel nummer 1 er klar! Sånn! Da var det tid for å sette seg i en oppblåsbar bassengstol med en pærecider og litt bamsemums!! Hvordan går det pærebrusen? Har dere fått laget ny ennå? Kan hjelpe dere med å bli kvitt den gamle jeg!
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #78 Skrevet 22. februar 2005 Noen her på KG sa engang jeg hadde englehår etter å ha sett bilde i albumet... Kan jeg også få være en lystig engel? Jeg er som regel ganske glad, og ganske så lystig!! Hva slags kriterier har dere for å bli med i himmelriket?
Gjest Lompa Skrevet 22. februar 2005 #79 Skrevet 22. februar 2005 Håh, bare vent til jeg har gravd fram alle hemmelighetene dine ved å snakke med alle vennene dine! Da skal nok menighetsbladet bli samtaletema rundt englebassenget... Visste det. En ekte Se og Hør-balrog....
liv Skrevet 22. februar 2005 #80 Skrevet 22. februar 2005 Noen her på KG sa engang jeg hadde englehår etter å ha sett bilde i albumet... Kan jeg også få være en lystig engel? Jeg er som regel ganske glad' date=' og ganske så lystig!! Hva slags kriterier har dere for å bli med i himmelriket? [/quote'] Kriterier er at du sender en søknad der du fremhever dine gode sider og ønsker for stilling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå